آرشیو سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۳۰۷۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•طبق قانون حداکثر حقوق در سه قوه هفت برابر حداقل حقوق است. پس قانون، حداکثر حقوق را در قوا هشت میلیون و 200هزارتومان تعیین کرده، پرداخت حقوق بیشتر غیر قانونی بود. پس کسانی که نجومی گرفته اند، باید فورا پس بدهند. بودجه مملکت ملک خصوصی نیست که با سلیقه شخص به جیب کسی بریزند. مجلس فورا تا حصول نتیجه اقدام کند. وجود اضافه دریافتی در دست نجومی بگیران جرم کیفری بوده و تصرف غیرقانونی اموال دولتی است. حتی اگر بازنشسته شده اند، با کسر حقوق و توقیف اموالشان حق بیت المال ادا شود. چند میلیون اضافه دریافتی پاداش پایان خدمت هم مسترد شود.

•خوابگاه های وزارت بهداشت از ابتدای سال تحصیلی 96 یکباره صددرصد افزایش قیمت دادند. برخی دانشگاه ها درخواست تجدیدنظر به وزارتخانه دادند ولی پاسخی دریافت نکردند. لطفا لااقل نماینده ها پیگیر باشند. یک مخاطب به نظر شما بهتر نیست دولت رونق ایجادشده در بازار طلا و ارز و ماشین خارجی را که سود آن به جیب فرصت طلبان می رود، به بازار مسکن هدایت کند که حداقل 50 شغل به صورت مستقیم به آن وابسته اند؟

سعید از اراک

•شهرداری منطقه 2 رسیدگی کند: خیابان ستار خان، خیابان شادمهر، به ویژه ابتدای کوچه شاهرخ و بعد از آن در کنار مخازن زباله به جولانگاه موش ها تبدیل شده است. ساکنان از شهرداری منطقه 2 تقاضای رسیدگی به این موضوع و همچنین لایروبی جوی ها را دارند. مرجان تقی نژاد

•درخواست از شهردار تهران: آقای نجفی، شهردار محترم تهران! سلام علیکم، احتراما به استحضار می رساند مدت هاست مردم از طرح سنگ فرش برخی خیابان ها از جمله سی تیر و میدان بهارستان ناراضی اند و تقاضای آسفالت محل های مربوطه را دارند. خیابان های اصلی تهران که روزانه شمار قابل توجهی خودرو در آنها رفت وآمد می کنند، نباید به این وضع درآید، اما متاسفانه شهردار سابق بدون درنظر گرفتن محورهای فوق، اقدام به طرح غیر کارشناسانه کرد و با این کار به خودروها آسیب می رسد و موجب خسارت به خودرو هایی می شود که مجبورند از محل های یادشده رفت وآمد کنند. امیدواریم هرچه سریع تر درباره مشکل ایجادشده، دستورات لازم را صادر فرمایید.

علی از تهران