آرشیو سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۳۲
ورزشی
۹

سجادی: هنوز هم به نحوه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک انتقاد دارم

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: من 5، 6 دوره سابقه سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی را دارم و حداقل می دانم که از پس این کار برمی آیم.

بعد از چند هفته ابهام درباره سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 روز گذشته بالاخره رئیس جدید کمیته ملی المپیک با انتصاب نصرالله سجادی کار را یکسره کرد. سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 که ششمین تجربه خود را در این سمت پشت سر می گذارد، در اولین اظهارنظر خود بعد از گرفتن حکم از صالحی امیری گفت: «من دیروز ابلاغ گرفتم و هنوز فرصتی برای هماهنگی برنامه ها وجود نداشته است. البته مشکلی نیست و با نفراتی که قبلا در جریان امور بودند، جلساتی برگزار می کنیم تا در جریان کامل اقداماتی که انجام شده، قرار بگیریم. من 5، 6 دوره سابقه سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی را دارم و حداقل می دانم که از پس این کار برمی آیم.»

وی همچنین می افزاید: «امیدوارم در این فرصت کم باقی مانده تا شروع بازی های آسیایی بتوانیم همکاری خود با فدراسیون های ورزشی داشته باشیم. سعی می کنیم برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم تا کارها به خوبی پیش برود. شاید مدت زمانی را از دست داده باشیم؛ اما با تلاش بیشتر می توانیم به اهداف خود برسیم.»

سجادی که قبل از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک انتقاداتی به نحوه برگزاری مجمع داشت، حالا بعد از انتخابات با مسئولان این کمیته همکاری می کند. او درباره این اتفاق هم بیان داشت: «من هنوز هم به نحوه برگزاری انتخابات انتقاد دارم. با این حال هیچ وقت از صالحی امیری انتقاد نکردم. در گذشته هم سابقه همکاری با یکدیگر را داریم و امیدوارم این بار هم همکاری موفقی داشته باشیم.»