آرشیو چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۴
ورزش
۹

مستطیل سبز

توافق لوکاس مورا با تاتنهام

با پیوستن نیمار و ام باپه به پاری سن ژرمن بازیکنی مانند لوکاس مورا به کلی نیمکت نشین شده و فرصت بازی به او نمی رسد. این بازیکن سرعتی برزیلی چند روز پیش به صراحت اعلام کرد که به دنبال جدایی از پاری سن ژرمن است. مورا چند مشتری خوب دارد اما به نظر می رسد که او تاتنهام را مقصد بعدی خود معرفی کرده است. اسکای اسپورت اعلام کرد که باشگاه تاتنهام با 33 میلیون یورو با مورا به توافق نهایی رسید و این بازیکن بزودی در تیم سفید پوشان لندن به میدان خواهد رفت.

فصل برای کوادرادو به پایان رسید

خوان کوادرادو، هافبک کلمبیایی یوونتوس چند هفته است که به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته به میدان برود.

کوادرادوی 29 ساله به آلمان رفت و به توصیه پزشکان آلمانی باید زیر تیغ جراحان قرار بگیرد. این بازیکن برای بازگشت به میادین به سه ماه زمان نیاز دارد و این باعث می شود که فصل برای او به پایان برسد. قرار بود یوونتوس در فصل جابه جایی زمستانی بازیکنی را جایگزین کوادرادو کند، اما مدیر این باشگاه اعلام کرد که بازیکن جدید جذب نخواهد کرد.

امری: قهرمان لیگ قهرمانان می شویم

پاری سن ژرمن با جذب بازیکنان بزرگی چون نیمار، ام باپه و دنی آلوس و البته در اختیار داشتن ستاره های گران قیمت دیگری همچون سیلوا، کاوانی، دی ماریا و چند بازیکن دیگر به یکی از قدرت های بزرگ فوتبال اروپا تبدیل شده است. این تیم در اندیشه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و در مرحله حذفی باید به مصاف رئال مادرید برود. امری درباره شرایط تیمش، گفت: نسبت به فصل قبل بسیار بهتر شده ایم. احساس می کنم که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهیم کرد هر چند بخوبی می دانم کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

دلوفئو لباس واتفورد را به تن کرد

جرارد دلوفئو، مهاجم بارسلونا به شکل قرضی تا پایان فصل به تیم واتفورد پیوست.

دلوفئو پس از جدایی نیمار، مهره جایگزین مناسبی محسوب می شد اما این فصل تنها در 9 بازی برای بارسا به میدان رفت و حضور کوتینیو هم جا را برای حضور او در ترکیب اصلی تنگ کرد. به همین دلیل سران بارسلونا این بازیکن را تا پایان فصل جاری به واتفورد قرض دادند. طبق بند موجود در قرارداد، چنانچه دلوفئو در واتفورد بدرخشد، یک میلیون یورو به باشگاه بارسلونا پرداخت خواهد شد.