آرشیو شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۰۹
حوادث
۱۸

اخبار

برادران مسلح درآخرین ایستگاه فرار

گروه حوادث/ دو برادرمسلح که برای سرقت ازمراکزتجاری ومشتریان عابربانک ها، موتورسیکلتی را دزدیده بودند، قبل ازاجرای نقشه هایشان، درعملیات ضربتی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شدند.

سرهنگ رضا بستو، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: «بعدازظهر روز چهارشنبه مرد 50 ساله ای در خیابان خلیج فارس با مراجعه به واحد گشت از سرقت موتورسیکلتش توسط دو مسافر مسلح خود خبر داد. او گفت: در میدان آزادی دو مرد جوان را سوار کرده بودم. آنان از من خواستند به سمت بیمارستان فیاض بخش بروم اما در نزدیکی مقصد، یکی از آنان با تهدید اسلحه مجبورم کرد به سمت باغ پرندگان بروم. بعد هم مرا پایین انداختند و سواربر موتور فرار کردند.پس از دریافت این گزارش، مشخصات سارقان مسلح به همه واحدهای گشتی اعلام شد تا اینکه ساعاتی بعد ماموران پلیس آنها را درحوالی خیابان ابوسعید غربی شناسایی کردند. دو مرد جوان که با دیدن ماموران وحشت کرده بودند قبل ازتیراندازی و با واکنش بموقع ماموران زمینگیر شدند. دو برادر 23 و 30 ساله که یک سلاح جنگی با 6 فشنگ و گاز اشک آور و شوکر همراه داشتند اعتراف کردند که قصد سرقت از مراکز تجاری ومشتریان عابر بانک ها را داشتند که ناکام ماندند. در حال حاضر نیز تحقیقات تخصصی از آنها ادامه دارد.

جنایتکاری که به آن سوی مرزنرسید

گروه حوادث/ مرد جوان که به دنبال مشاجره و درگیری، صاحبکارش را به قتل رسانده بود، هنگام خروج از کشور در مرز تایباد به محاصره ماموران درآمد و دستگیر شد. سرهنگ حسین ناگهانی- فرمانده انتظامی تایباد- استان خراسان رضوی- گفت: متهم 33 ساله چند روز قبل، صاحبکار 45 ساله خود را با ضربه میلگرد به قتل رسانده و متواری شده بود. او قصد داشت از مرز «دوغارون» فرار کند که شناسایی و درعملیاتی ضربتی به دام افتاد.