آرشیو شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۶
حوادث
۱۹

بازداشت 2 برادر قبل از سرقت مسلحانه

دو برادر که با سرقت موتورسیکلت قصد داشتند مسلحانه از یک مرکز تجاری سرقت کنند، شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری میزان، سرهنگ رضا بستو، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ساعت

15 و 30 دقیقه چهارشنبه مردی 50 ساله در خیابان خلیج فارس به واحد گشت مراجعه کرد و خبرداد با موتورسیکلتش مسافرجابه جا می کرده که دو مرد جوان را در میدان آزادی سوار کرده تا آنها را به بیمارستان فیاض بخش منتقل کند اما یکی از آنها در میانه راه با تهدید سلاح وی را مجبور به تغییر مسیر به سمت باغ پرندگان کرده است سپس وی را کتک زده و با سرقت موتورش بلافاصله متواری شده اند.

وی افزود: با اطلاعاتی که او در اختیار ماموران کلانتری خلیج فارس قرارداد، ماموران جست وجو برای دستگیری سارقان و توقیف موتورسیکلت سرقتی را آغاز کردند تا این که رد متهمان فراری را حوالی ابوسعید غربی انتهای اسب دوانی یافتند و به آنجا اعزام شدند.

بستو ادامه داد: ماموران با حضور در آنجا متهمان را شناسایی کردندو در تعقیب آنها بودند. ماموران با اخطار به سارقان فراری خواستند تسلیم شوند اما آن دو به فرار ادامه دادند تا این که در این تعقیب وگریز یکی از متهمان زخمی شد و در ادامه دو متهم که برادر هستند دستگیر شدند. در بازرسی ازآنها یک قبضه سلاح جنگی با شش عدد فشنگ، گاز اشک آور و یک دستگاه شوکر کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود:در تحقیقات مشخص شد متهمان 30 و 23 ساله با یکدیگر برادر هستند و قصدشان آن بود پس از سرقت موتورسیکلت، از یک مرکز تجاری و شهروندان در مقابل خودپردازها سرقت کنند. متهمان در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.