آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۱
حوادث
۱۸

اخبار

دختران جوان درتله شیطانی دانشجوی مقیم اروپا

گروه حوادث/ دانشجوی مقطع دکترای یکی از دانشگاه های اروپایی که زنان و دختران جوان را پس ازفریب، به مکان های خلوت کشانده و با تهدید و ارعاب به آنها تعرض می کرد هنگام خروج از کشور در فرودگاه دستگیر شد.

سرهنگ تورج کاظمی- رئیس پلیس فتا تهران بزرگ- گفت: مرد جوان با راه اندازی صفحه ای در فضای مجازی، زنان و دختران ساده دل را به دام انداخته و اعتمادشان را جلب می کرد. بعد ازریختن طرح دوستی و به بهانه گشت و گذار، آنان را به محل های خلوت و تفرجگاه ها می کشاند و در فرصتی مناسب با زور و تهدید به آنها تعرض می کرد و از رابطه سیاهش نیز فیلم می گرفت. این تبهکارسپس با تهدید به انتشار فیلم، از قربانیانش طلب پول می کرد که برخی از زنان و دختران جوان به ناچار برای حفظ آبرو، تن به خواسته های پلیدش می دادند و از طرح شکایت بیم داشتند.ماموران پلیس فتا سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه و در حالی که متهم با خیالی راحت قصد فرار و خروج از کشور را داشت وی را در فرودگاه بین المللی امام(ره) دستگیرکردند که بازجویی های تخصصی دراین باره ادامه دارد.

8کشته و مجروح درتصادف شبانه

گروه حوادث/ تصادف شدید دو خودروی سواری پراید و پژو در محور امیدیه - بهبهان چهار کشته و چهار مصدوم داشت.به دنبال این حادثه که شامگاه شنبه اتفاق افتاد، امدادگران راهی محل شدند ومصدومان را به بیمارستان بهبهان انتقال دادند.

تمامی قربانیان این سانحه رانندگی سرنشینان خودروی پراید وچهار مصدوم نیز از سرنشینان پژو بودند.کارشناس های راهنمایی و رانندگی استان خوزستان مشغول بررسی علت این سانحه هستند.