آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۳۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* سالگرد پیروزی خون بر شمشیر و بهار آزادی که با نفس مسیحایی امام راحل ما را بر قدرت های شیطانی پیروز و اسلام ناب محمدی(ص) را جایگزین اسلام آمریکایی کرد به همه موحدان عالم به ویژه هم وطنانم و کسانی که برای به ثمر نشستن انقلاب و ماندگاری آن خون دل خوردند مبارک باد.

رجبی، طاها و ساره

* آنهایی که خواب شیطان بزرگ را می بینند از سرنوشت شاه مخلوع عبرت بگیرند به رغم آن همه خوش رقصی شاه برای غربی ها، هنگام فرار، او را به کشورشان هم راه نمی دادند!

باقری

* به آقای جهانگیری که در تاریخ 96/11/14 به تعریف و تمجید از یکی از سران یاغی فتنه پرداخت می گویم این افراد تا ابد سران فتنه آمریکایی - صهیونیستی - انگلیسی شناخته شده و این داغ ننگ بر پیشانی شان حک شده است و جنجال و هیاهوی امثال شما نمی تواند این مرده ها را زنده و دامن ناپاکشان را پاک کند!

یک هم وطن اردکانی

* ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند. فقط باید با ده ها جاسوس و مزدور دوتابعیتی که امثال ترامپ در ساختار نظام ما جاسازی کرده اند و افکار و اندیشه های مسئولان را به وسیله آنان تغییر می دهند برخورد شود.

مرادی چناری

* از خطبه های غرای این هفته امام جمعه موقت تهران آیت الله خاتمی تشکر می کنم. به دولتمردان هم توصیه می کنم سخن گفتن با دشمن نفهم را از ایشان بیاموزند. دشمن این نحو حرف زدن را بهتر می فهمد تا زبان شماها که او را به طمع بیشتر وادار می کنید.

5364 0912

* از روزی که گروه جدید، شورای شهر تهران را تحویل گرفتند شروع کردند به کوبیدن و ایراد گرفتن از شهرداری های سابق تهران! ولی میزان خدمت رسانی شهرداری تهران در اولین برف زمستانی امسال تهران را همه دیدند و مدعیان را محک زدند. این دولت هم 5 سال دولت ماقبل خود را کوبید و شیوه خدمت رسانی اش در زلزله اخیر را هم مشاهده کردند! اینها کی می خواهند کار برای مردم را شروع کنند؟ اصلا قصد دارند؟

9762 0917

* وقتی وزیر راه و مسکن به جای وظایف سنگین خود میل به نویسندگی و انجام امور هنری پیدا کرده است چرا به مسئولیتی گمارده می شود که با جان و امنیت مردم سروکار دارد؟ مجلس باید از این وزیر هنرمند دولت درباره مسائل اخیر توضیح بخواهد و اگر توانایی لازم را در اجرای وظایف این وزارتخانه ندارد تصمیم جدی گرفته شود.

2811 021

* اگر فردی معوقه مالیاتی و بانکی داشته باشد برای سفرهای خارجی، از کشور ممنوع الخروج می شود اما چگونه افرادی با رقم های میلیاردی بدهی به بانک ها از کشور خارج می شوند؟ کسانی که سرمایه های ملی را غارت می کنند چگونه به خارج از کشور می گریزند.

3061 013

* با یک پراید به مسافرکشی مشغولم. سه جوان بیکار و تحصیل کرده دارم که یکی از آنها مدتی را در سنگ معدن کار کرد و به علت ندادن مزد، یک زانتیای تصادفی مدل 85 به او دادند. او هم با قرض و... 7-8 میلیون هزینه کرد تا بفروشد و موفق نشد. ولی این به خاطر همین زانتیای تصادفی 30 ماه است که یارانه ما را قطع کرده اند! آقایان می گویند ما به زندگی مردم سرک نمی کشیم. ولی من عرض می کنم که بیایید همه حساب های ما را چک کنید هرچه پس انداز است برای شما؟! با یک رزمنده راننده خطی با پراید و مستاجری اینگونه رفتار کردن سزاوار است؟!

محمدی - دلیجان

* متاسفانه باز هم به خاطر سیاست غلط دولت در بخش مسکن، قیمت آپارتمان های مسکونی در کرج از متری 2/5 میلیون تومان ظرف یک ماه اخیر به 3/5 میلیون رسید!

7762 0910

* به رغم تصریح قانون برنامه ششم توسعه که به تصویب مجلس رسید و دولت اجرای آن را ابلاغ نمود دانشگاه فنی و حرفه ای از دادن یک مقطع به رزمندگانی که 6 ماه به صورت داوطلبانه در جبهه ها حضور داشتند خودداری می کند. چرا؟

رحمانی

* برخی از فروشندگان تلویزیون در خیابان جمهوری اسلامی تهران برای تبلیغ کالای خود، تصاویر زننده ای هم در بین پخش تصاویر گنجانده اند. این حرکت زشت گویا از طرف مدیران اصلی شرکت به فروشگاه های تابع دیکته شده است. آیا متولیان فرهنگی و دولت مسئولیتی در برخورد با این ناهنجاری ها ندارند؟!

68580919

* وزارت آموزش و پرورش از سال 94 با ابلاغ بخشنامه ای اعمال مدرک دوم فرهنگیان را منوط به ادامه تحصیل با شرایط خاص کرد و این امر باعث بی رغبتی فرهنگیان به ادامه تحصیل و در نتیجه مطالعه گریزی و بسنده نمودن به معلومات سابق و کهنه شده است! دولت محترم باید با لغو این ابلاغیه ادامه تحصیل و دانش افزایی مربیان فرزندان ملت را تسهیل نماید.

17510914

* مجلس شورای اسلامی چقدر زود از تصمیم کمیسیون تلفیق برای تعیین سقف حقوق و پاداش پایان خدمت عقب نشینی کرد؟! آیا زور نجومی بگیران به مجلس می چربد؟ کسانی که سالها به این حرامخوری عادت کرده اند با تمام توان به میدان آمدند تا باز هم روند غلط گذشته را تداوم بخشند! بودجه کشور به جای عمران و آبادانی و اشتغال جوانان، ملک شخصی نجومی بگیران شده است! این در حالی است که بسیاری از افراد با حقوق زیر دو میلیون تومان از جمله برخی فرهنگیان، کارگران که مستاجر هم هستند و حساب بانکی هم ندارند یارانه شان قطع شده است!

09340915

* دولت چرا پاداش پایان خدمت فرهنگیان را واریز نمی کند؟ پاداش پایان خدمت فرهنگیان ماه ها است که واریز نشده و مسئولین در وزارت آموزش و پرورش پاسخگو نیستند!

19260916 و 0587066

* از شهردار محترم اسلامشهر درخواست می شود نسبت به تجهیز پارک های این شهر به ویژه پارک های شهید شیرودی و گلها به وسایل بازی بچه ها اهتمام ورزند. متاسفانه این پارک از وسایل اولیه بازی کودکان بی بهره است فقط پارک ندا آن هم تابستان ها وسایلی دارند که با پرداخت وجه امکان استفاده برای کودکان هست. لطفا اسباب تفریح فرزندان قشرهای محروم را فراهم کنید.

حمید داورزنی

* تکلیف آن عده ای که جزو اقشار نیازمند و کارگر جامعه هستند و موفق به ثبت نام برای سهام عدالت نشده اند کی مشخص می شود؟ از مسئولین تقاضا دارم شفاف سازی و تاریخی تعیین کنند.

08830919

* خدمات درمانی و دارویی تامین اجتماعی بخش اندکی از هزینه های درمان را پوشش می دهد و تنها چند بیمارستان دولتی هستند که بیمه شدگان می توانند به آن ها مراجعه کنند. نوبت های طولانی مدت و شلوغی این مراکز درمانی هم درد دیگری بر دردهای بیماران است با توجه به تعداد زیاد افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، مسئولان باید به فکر گسترش و کیفیت بخشی به مراکز درمانی این بیمه شدگان باشند.

2112013

* ترافیک ورودی شهرک رسالت و صالح آباد غربی در ابتدای اتوبان بهشت زهرا(س) به خاطر پارک دوبله و سوبله خودروها به منظور خرید در خیابان کلهر، مردم را آزار می دهد. چرا راهور منطقه 19 هیچ عکس العملی نشان نمی دهد؟!

68050935