آرشیو سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۹
فوتبال ایران
۱۱

دوره کردن داور بازی استقلال ذوب آهن در فرودگاه اصفهان

راحت شدی، سر تیم ما را بریدی!

روز یکشنبه ذوب آهنی ها موفق شدند در خانه خود استقلال را شکست بدهند. قضاوت این بازی برعهده حمید حاج ملک بود. داور خوب گیلانی و آتش نشان فوتبال ایران. استقلالی ها بر این عقیده هستند که در این بازی حاج ملک در حق شان اجحاف کرده است و سوت های اشتباه او این شکست را به استقلالی ها تحمیل کرده است. جالب اینجاست که حاج ملک زمانی که به همراه کمک هایش به فرودگاه رفت تا از اصفهان خارج شود با تعدادی از هواداران استقلال روبه رو شد.

هوادارانی که تا حدودی هم عصبانی بودند و خطاب به داور این بازی می گفتند: «راحت شدی، سر استقلال را بریدی.» پس از این اتفاق ماموران حراست فرودگاه وارد شده و حاج ملک را به سالن ترانزیت هدایت کردند و در نهایت موفق شدند این جنجال را بخوابانند. داور جوان فوتبال ایران در سالن ترانزیت و در حالی که ناراحت از اتفاق رخ داده بود، گفت: سوت های من هیچ اشکالی نداشت و حتی پنالتی هم کاملا صحیح بود.

من سعی کردم در همه صحنه ها حضور داشته باشم و کاملا درست سوت بزنم که فکر می کنم همین اتفاق هم افتاد. او از این اتفاق بسیار دلخور به نظر می رسید که البته در این زمینه حق با او بود. چرا که فضای آرام فرودگاه و فریادهای آن هوادار فضای ناراحت کننده ای را ایجاد کرد.