آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۰
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

لبخند مجید کیهانی به عملکرد ورزشکاران در آسیا

راضی ام!

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو ومیدانی و اظهار نظر درباره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا. مسابقاتی که خوب برگزار شد و نتایجی هم که ملی پوشان در آن گرفتند، خوب بود.

کیهانی می گوید: خوشبختانه تمام کارشناسان داخلی و خارجی، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا از برگزاری این رقابت ها رضایت داشتند و خیلی خوشحالم که توانستیم بخوبی این مسابقات را به پایان برسانیم. تمام تلاشمان را کردیم تا این مسابقات با کیفیت کامل برگزار شود.

وی درباره حضور رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در کشورمان گفت: «حضور الحمد دهلان در کشورمان بسیار خوب بود. او در مدتی که در ایران حضور داشت به توانایی های فنی ما ایمان پیدا کرد که ما دربسیاری از موارد جلوتر از قاره آسیا هستیم و امیدوارم بتوانیم از کمک های کنفدراسیون دوومیدانی آسیا هم در راستای پیشرفت دوومیدانی کشورمان استفاده کنیم.»

در این دوره از رقابت ها بعضی ورزشکاران برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی حضور داشتند.

کیهانی در این باره می گوید: همان طور که گفتم هر ورزشکاری که شایسته باشد و حرفه ای عمل کند حتما می تواند به ترکیب تیم ملی بزرگسالان دعوت شود و بدون شک هم از او حمایت خواهیم کرد. باز هم تکرار می کنم هر ورزشکار خودش را به سطحی برساند که بتواند عامل موفقیتی برای پیشرفت دوومیدانی کشورمان باشد از حضور او در تیم ملی استقبال می کنیم. تمام دوومیدانی کارانی که در مسیر درست حرکت کنند، مورد حمایت تمام و کمال فدراسیون قرار دارند و این مساله متعلق به تمام ورزشکاران است.

اما حرف های پایانی رئیس فدراسیون دوومیدانی. آنجا که اودرباره رضایت از عملکرد ورزشکاران در این مسابقات گفت: واقعا سطح مسابقات بسیار بالا بود، چرا که در این رقابت ها در برخی مواد هم در بخش آقایان، هم در بخش بانوان نتایج خوبی توسط ورزشکاران کشورمان حاصل شد و در مجموع از عملکرد و نتایج مدال های کسب شده توسط کاروان دوومیدانی کشورمان در این مسابقات بسیار رضایت دارم.