آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۰
فوتبال ایران
۱۱

سرور جپاروف: مقابل سپیدرود بازی می کنم

استقلال متکی به یک بازیکن نیست

استقلال به ذوب آهن باخت و بعضی ها اعتقاد داشتند نبود سرور جپاروف در میانه میدان نظم خط هافبک این تیم را به هم ریخته بود. این بازیکن ازبکستانی قبل از دیدار با ذوب آهن مصدوم شد و پس از صحبت با وینفرد شفر، نامش از فهرست تیم خط خورد.جپاروف در این باره می گوید: «بله، متاسفانه مصدوم شدم و نتوانستم به این بازی برسم. دوست داشتم کنار تیم باشم. با شفر صحبت کردم و وقتی وضعیت من را از پزشکان پرسید، تصمیم گرفت در این سفر کنار استقلال نباشم. به من گفت بهتر است استراحت کنی تا برای بازی های بعدی آماده شوی. خیلی دوست داشتم در بازی ذوب آهن باشم. با حسرت این مسابقه را نگاه کردم و معتقدم نباید بازنده بازی می شدیم.»

وقتی از جپاروف درباره دلایل شکست استقلال در این بازی سوال می کنیم، مکثی می کند و پاسخ می دهد: «حق ما شکست نبود. در این بازی تیم عملکرد خوبی داشت و در نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری به ذوب آهن بزنیم. در مجموع تیم عملکرد خوبی داشت و واقعا نباید بازنده می شدیم. ای کاش می توانستیم این مسابقه را ببریم. اگر سه امتیاز را می گرفتیم، می توانست در نایب قهرمانی ما اثر زیادی داشته باشد. الان هم فاصله ما بیشتر شده ولی تا روز آخر لیگ تمام تلاش خود را می کنیم و باانگیزه جلو می رویم. ان شاءا... بتوانیم در پایان فصل جزو سه تیم بالای جدول باشیم.»

البته استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در حذفی دارد. جپاروف هم در این باره می گوید: «مهم ترین هدف ما در این فصل قهرمانی در جام حذفی است. باید اول تکلیف دیگر تیم فینالیست مشخص شود. خیلی ها می گویند ما شانس اول قهرمانی در جام حذفی هستیم. قطعا همه تلاش مان این است که امسال یک جام بگیریم. روز اول که آمدم گفتم دوست دارم با استقلال جام بگیرم و امیدوارم در اولین سال حضورم در این باشگاه، بتوانیم در کنار هم این جام را به دست بیاوریم.»

سرور جپاروف درباره این که آیا به بازی سپیدرود می رسد یا نه، می گوید: «قطعا می رسم. مصدومیت من جدی نبود که دو بازی پشت هم را از دست بدهم. در این چند روز هم خوب استراحت و هم خوب فیزیوتراپی کردم. برای بازی با سپیدرود کاملا آماده هستم و مشکلی برای همراهی تیم ندارم.»