آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۰
فرهنگ و هنر
۱۶

تئاتر

ماجرای مسافران تایلند در دیوار چهارم

نمایش «سوی کابوی» به کارگردانی پریسا محمدی از 15بهمن در تماشاخانه دیوار چهارم اجرایش را آغاز کرد.

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی نمایش، سوی کابوی، روایتگر داستان هشت مسافر کشور تایلند است که همزمان با انقلاب این کشور در مسافرخانه ای سطح پایین اقامت دارند و در این میان اتفاقات مختلفی را تجربه می کنند. سامان ارسطو، مسعود شاکرمی، محمد صدیقی مهر، محمد صادق ملک، زهرا آقاپور، سیامک ادیب، مهدی علی نژاد، سعید اکبری، رازیما میرزایی، پژمان عبدی و علی باروتی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال یا به صورت حضوری به تماشاخانه دیوار چهارم مراجعه کنند.

معاون هنری جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد

دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی، صادق برقعی را به عنوان معاون هنری بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران منصوب کرد.

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی بیستمین و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، طی حکمی از سوی حسین عبداللهی دبیر جشنواره، صادق برقعی به عنوان معاون هنری این دوره از جشنواره معرفی شد.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، از 16 تا 25 اردیبهشت 1397 به دبیری حسین عبداللهی برگزار خواهد شد.

افتتاحیه نمایش «آناااااااام» با صدرعاملی

نمایش «آناااااااام» به کارگردانی بهروز پناهنده افتتاح شد.

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «آناااااااام» به نویسندگی علی اصغری و کارگردانی بهروز پناهنده با حضور رسول صدرعاملی، شهره سلطانی و مهرداد کوروش نیا، یکشنبه 15 بهمن در مرکز تئاتر مولوی افتتاح شد.

در این مراسم رسول صدرعاملی، کارگردان برجسته سینما گفت: برای کسی که به شکلی حرفه ای کار می کند، خیلی سخت است که وارد فضای صرفا حرفه ای نشود و با یک تیم کار کند و آن تیم را برای خودش نگه دارد و داخل تیم بماند. راز اصلی موفقیت به نظر من همین است و علی اصغری، نویسنده این کار که از قضا مدت هاست او را می شناسم، سال هاست با دو سه تیم بیشتر نبوده و سعی نکرده وارد آن بخش بد به اصطلاح حرفه ای گری بشود.

گفتنی است، علاقه مندان برای دیدن نمایش آناااااااام که هرروز غیر از شنبه ها، ساعت 18 به صحنه می رود، می توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران مراجعه کنند.