آرشیو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۲
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۸

اخبار کوتاه

قهرمانی تاسیسات در لیگ برتر هندبال بانوان

تیم هندبال تاسیسات دریایی عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان را به دست آورد. در حساس ترین بازی هفته پایانی دو تیم بالانشین تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران در تالار هندبال به مصاف هم رفتند که این بازی فینال گونه با تساوی 23 بر 23 به پایان رسید. به این ترتیب تاسیسات با 21 امتیاز قهرمان شد و نفت و گاز با 20 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم شهید چمران لارستان نیز که روز گذشته در غیاب هیات هندبال اصفهان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد، با 19 امتیاز در مکان سوم جدول ایستاد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال امشب مشخص می شود

مدیر تیم های ملی بسکتبال اعلام کرد که شنبه شب سرمربی تیم ملی بسکتبال انتخاب می شود، اما نام او تا پایان مسابقات لیگ برتر معرفی نخواهد شد.

فدراسیون جهانی بسکتبال در قسمت انتخابی جام جهانی در قاره کهن فهرست مربیان معرفی شده توسط فدراسیون ایران را منتشر کرده است. در قسمت تیم ملی ایران نام مهران حاتمی، مصطفی هاشمی، فرزاد کوهیان، عباس آقاکوچکی، مهران شاهین طبع و نناد ترونیچ ثبت شده و مهران آتشی نیز به عنوان کمک مربی در این فهرست حضور دارد. طبق این فهرست در فدراسیون جهانی سرمربی تیم ملی ایران باید از میان این افراد انتخاب شود.

سمانه بیرامی پرچمدار شد

با تصمیم سرپرست کاروان ایران سمانه بیرامی باهر بانوی اسکی صحرانوردی ایران پرچمدار ایران در این بازی ها شد.

بیرامی که نخستین حضور خود در المپیک زمستانی را تجربه می کند، درحالی روز گذشته به عنوان پرچمدار انتخاب شد که تا دو ساعت مانده به آغاز مراسم افتتاحیه، نام پرچمدار کاروان ایران مشخص نبود. المپیک زمستانی 2018 از روز گذشته به میزبانی پیونگ چانگ کره جنوبی آغاز شد و ایران با چهار نماینده به نام های محمد کیادربندسری، سید ستار صید، فروغ عباسی و سمانه بیرامی باهر در این المپیک حضور دارد.