آرشیو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۲
ورزش
۱۴

مهرام در یک قدمی قهرمانی

فینال لیگ برتر بسکتبال پس از دو فصل دوری، دیروز در تهران برگزار شد و با برتری مهرام به پایان رسید. دو بازی اول فینال بین دو تیم شهرداری تبریز و مهرام تهران در تبریز برگزار شده بود که سهم هر یک از دو تیم یک برد بود. سومین بازی فینال دیروز در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که این بازی با برتری 94 بر 91 مهرام به پایان رسید.

فینال لیگ برتر بسکتبال سه از پنج برگزار می شود و هر تیمی که به سه پیروزی برسد، قهرمان ایران خواهد شد. تبریزی ها که تعدادی از تماشاگران خود را هم در سالن آزادی داشتند در کوارتر اول 21 بر 17 مهرام را شکست دادند، اما میزبان در کوارتر دوم 32 بر 28 برنده شد تا نیمه نخست برابر شود. در کوارتر سوم، دوباره شهرداری تبریز بهتر بود و 24 بر 21 به برتری رسید، اما در نهایت کوارتر چهارم را میزبان به سود خود کرد و توانست به برتری برسد و در نهایت فینال سوم را 94 بر 91 به سود خود به پایان برد. با این نتیجه مهرام در یک قدمی قهرمانی لیگ قرار گرفت. فینال چهارم لیگ برتر، امروز در سالن آزادی برگزار می شود که اگر مهرام برنده آن باشد، قهرمان لیگ برتر می شود.

در دیدارهای رده بندی هم پتروشیمی با برتری مقابل صنعت نفت آبادان به مقام سوم رسید. بازی دیروز با پیروزی 106 بر 102 به سود پتروشیمی تمام شد. پتروشیمی در دو فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده بود.