آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۷
ورزش
۱۸

شیخ ویسی: پرسپولیس یا هر تیم دیگری، در لیگ برتر بازی نمی کنیم

استقلالی های خوزستان در شرایطی باید این هفته به مصاف پرسپولیس بروند که اوضاع برای این تیم چندان بر وفق مراد نیست. بازیکنان این تیم به دلیل بی پولی دست به اعتصاب زده اند و حتی تهدید کرده اند اگر اوضاع طبیعی نشود مقابل پرسپولیس به میدان نخواهند رفت. با وحید شیخ ویسی دروازه بان این تیم تماس گرفتیم تا او نظرش را درباره این اتفاق بگوید.

شیخ ویسی گفت:«نه پرسپولیس،بلکه بازی ما مقابل هر تیمی باشد به میدان نخواهیم رفت. دیگر خسته شده ایم. نزدیک عید است و هیچ پولی نداریم. حق و حقوق مان را بدهند تا به میدان برویم. اصلا هم اهمیتی ندارد بازی ما مقابل چه تیمی است اگر شرایط به همین منوال باشد به میدان نخواهیم رفت.»

شیخ ویسی این را گفت و ادامه داد: «باشگاه که می گوید هیچ پولی نداریم. باور کنید تا اینجا هم بدون پول بازی کرده ایم، اما دیگر کافی است. تصمیم ما این است که از این به بعد به میدان نرویم. خیلی از بچه های ما هزینه رفت و آمد هم ندارند. خیلی از بچه های ما دانشجو هستند و هزینه تحصیل شان را ندارند. من برای خودم ناراحت نیستم، اما نمی دانم این وضعیت تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد. بازیکنان و مربیان تیم که در سال گذشته فعالیت داشتند، وکیلی را به خدمت گرفتند و قرار شد او وضعیت طلب مان را پیگیری کند. در جریان کامل اتفاقات رخ داده نیستم اما فکر می کنم وکیل، حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته است.»

بازیکن استقلال خوزستان در پایان گفت: «رختکن تیم لیگ برتری استقلال خوزستان دوش حمام ندارد و وقتی به مسئولان می گوییم، آنها نامه می خواهند، دوش چه نامه ای دارد که ما بخواهیم بنویسیم؟ مشکلات تیم خیلی زیاد است اما نمی خواستیم باز کنیم و منتظر بودیم مشکلات حل شود که دوستان لطف کردند و گفتند پول نداریم که به تیم تزریق کنیم!»