آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۴۰۳۰
جامعه
۱۳

الو... اعتماد

به این دولتمردان عزیزمان می خواهم بگویم که بعد از این همه شعاری که دادند که نباید پول ها در بانک ها انبار شود و باید در تولید استفاده شود، چطور یک شبه سود بانکی به درصد قبلی برگشت؟! اینطوری می خواستیم از تولید حمایت کنیم؟ این نشان می دهد که اقتصاد ما چقدر مریض است و گویا قرار نیست حالا حالاها درست شود و مردم روی امنیت و آرامش اقتصادی را ببینند.

09120001073

معلوم نیست در صدا و سیما و ورزش ایران چه می گذرد؟ مجری برنامه تهران ورزش رادیو تهران، بیستم بهمن ماه نود و شش ساعت ده و چهل و پنج دقیقه می گوید پرسپولیس شانس آورده که با تیم نسف قرشی ازبکستان بازی کرده نه با یک تیم عربستانی. یعنی تیم های یک کشور داعشی پرور قاتل زنان و کودکان یمنی و حجاج ایرانی را بزرگ می کند. در برنامه نود هم آقای عادل فردوسی پور که باید مناظره بین مینیاتور فوتبال جهان، آقای کریمی و آقای تاج را مدیریت کند، آقای ساکت را می پذیرد و به جای مدیریت مناظره پیامک آقای کی روش را می خواند. یک نفر کی روش را تحریک کرده وگرنه این پیامک چه لزومی داشت؟ در آستانه جام جهانی خود و مردم را درگیر حاشیه کند؟ فردوسی پور می بالد که برنامه من پنجاه میلیون بیننده دارد؟ هه. وزارت ورزش مواظب مافیا باشد. جواد اصغر زاده شبستری

0212200008

هنوز لایحه بودجه 97 به صحن علنی نیامده است. قرار براین بود که براساس اقتصاد مقاومتی بودجه بدهند. انتظار این بود که بردرآمد صادراتی تاکید شود و نه اینکه فشار از طریق افزایش درآمد مالیاتی دوباره به مردم بیاید.

09120005815