آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رادیو نیازمند تحول است

معاون صدای رسانه ملی گفت: اکنون رادیو در موقعیتی قرار دارد که در امتداد پیام، نیازمند تحول است و مسلما برای تحقق این امر و ادا شدن حق رادیو، ایجاد ارتباطات برون معاونتی قوی و گسترده با سایر رسانه ها الزامی است.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، در پی انتصاب حامد فاتحی از سوی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت صدا، مراسم معارفه او در جلسه شورای مدیران رادیو برگزار شد.

در این مراسم معاون صدای رسانه ملی با بیان این که روابط عمومی در اوضاع کنونی و بر اساس اولویت ها و نیازها باید فضای جدیدتری را تجربه می کرد، افزود: هدف از این انتصاب نیز نیل به همین هدف بود.

حمید شاه آبادی از غنای بالای برنامه های رادیویی سخن گفت و لزوم معرفی جدی برنامه های شاخص رادیویی را از ماموریت های اصلی روابط عمومی در دوره جدید برشمرد.

معاون صدای رسانه ملی تاکید کرد: برای این که جایگاه رادیو با حجم عظیم برنامه های تولیدی در داخل سازمان و در گام بعدی در فضای رسانه ای بیرونی بیش از گذشته تبیین شود به فعالیت بیش از پیش در حوزه روابط عمومی و حمایت مضاعف اداره کل روابط عمومی سازمان نیاز داریم. وی ابراز امیدواری کرد در دوره جدید کاری روابط عمومی معاونت صدا، با برنامه ریزی مناسب، هماهنگی و هم افزایی لازم با شبکه ها، اداره کل روابط عمومی، بخش های مختلف سازمان و سایر رسانه ها به نحو قابل قبولی به انجام برسد. وی در پایان از مجید خدابخش، مدیر پیشین روابط عمومی صدا قدردانی کرد که بعد از سال ها کار، با سابقه خوب به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

گفتنی است حامد فاتحی، مدیرپیشین روابط عمومی بسیج رسانه ملی و از فعالان رسانه است که در سال های اخیر در رسانه ملی به عنوان کارشناس رسانه، تهیه کننده برنامه های تلویزیونی و سردبیری نشریات، فعالیت های متعددی داشته است.