آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۱
ورزش
۱۸

باید با تمرکز بیشتری به زمین برویم

برانکو: شکست سنگین و تلخی بود

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس روز گذشته و در جریان تمرین ریکاوری شاگردانش در کمپ اسپایر قطر در جمع اصحاب رسانه گفت: شکست برابر السد سنگین و تلخ بود. در هر دو نیمه در خط دفاعی اشتباهاتی داشتیم. با این حال تلاش خود را به کار گرفتیم تا تیم را جمع کنیم، اما متاسفانه دروازه ما به راحتی باز می شد. ما اشتباهات زیادی در این دیدار داشتیم و همین باعث شد که السد به پیروزی برسد. وی افزود: السد تیم قدرتمندی است و نباید در چنین دیدارهای بزرگی اشتباه کرد. شکست سنگین و تلخی بود. باید این بازی را فراموش کرد و تیم را برای دیدارهای بعدی آماده کرد. رقابت برای صدرنشینی ادامه دارد.

سرخپوشان تمرین دیروز خود را از ساعت 11 در زمین شماره تیم کمپ اسپایر انجام دادند. برانکو معمولا در تمرینات روز بعد از بازی که حالت ریکاوری دارد به بازیکنان اصلی و بازیکنانی که به میدان رفته اند استراحت می دهد و آنها با دقایقی ریکاوری تمرین را ترک می کنند، اما شکست 3 بر یک مقابل السد باعث شد تا سرمربی پرسپولیس دیروز به بازیکنان اصلی اش هم استراحت نداده و آنها را هم در تمرین همراه با سایر بازیکنان بدواند.

برانکو در حاشیه این تمرین خطاب به بازیکنان تیمش گفت: کاری به شرایط فنی بازی ندارم و نمی خواهم الان درباره آن حرف بزنم، اما باید بدانید که بازی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر سخت است. باید این مسابقات را خیلی جدی بگیریم. وی افزود: در این رقابت ها هر اتفاقی که بیفتد باید تاوان آن را بدهیم. باید بدانیم هر اشتباه در این مسابقات مجازاتی دارد که باید آن را بپردازیم. از بازی های بعدی باید با تمرکز بیشتری به زمین برویم و این نتیجه را باید فراموش کنیم.