آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۱
ورزش
۱۸

زمانی: استقلال «دربی بباز» نیست

حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال، درباره برتری یک بر صفر آبی پوشان مقابل الهلال عربستان در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: حال ما بهتر از این نمی شود! گفته بودم از دو بازی اول در لیگ قهرمانان آسیا 4 امتیاز به دست می آوریم. این را هم گفته بودم که سه شنبه درس بزرگی به الهلالی ها داده و انتقام شکست سال گذشته پرسپولیس را هم می گیریم.

او که با تسنیم صحبت می کرد در مورد بی احترامی بازیکنان الهلال که قرار بود به دلیل سانحه هواپیمایی تهران- یاسوج یک دقیقه سکوت کنند، گفت: از این آدم ها نباید انتظار اخلاق داشته باشیم. عربستانی ها اخلاق را زیر پا گذاشتند. راحت می توانستند در کشور ما بازی خود را برگزار کرده و این بچه بازی ها را کنار بگذارند.

عضو هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: گفته بودم در گروهی قرار گرفته ایم که اگر از آن صعود کنیم و این یعنی 50 درصد هموار شدن راه قهرمانی. دست تک تک بازیکنان را به خاطر تلاش شان می بوسم و از کادر فنی مدیر، مدبر و بادانش استقلال کمال تشکر را دارم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه داشته باشد. زمانی در خصوص دربی 86 که 10 اسفند برگزار می شود، گفت: استقلال «دربی بباز» نیست و برنده هم می شود.