آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۱
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
پس فردا

طاووس طلایی می آید

بخش بین الملل هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر فراخوان داده و قرار است در این بخش هم رقابتی برای دریافت طاووس طلایی برگزار شود.

برگزارکنندگان این جشنواره معتقدند زبان هنر ابزاری است برای بیان ارزش های دینی، اسلامی و گفتمان بین المللی و از این رو رقابت در بخش بین الملل فرصتی است برای استفاده از این ابزار.

در بخشی از متن فراخوان این بخش از جشنواره آمده است: «با عنایت به تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه ایران و اسلام، انجام فعالیت های مختلف بخصوص در زمینه های فرهنگی و هنری بویژه مد و لباس اسلامی و فعالیت های بانوان هنرمند ایرانی ما را قادر خواهد ساخت پیوندی ناگسستنی میان جهانیان و اسلام برقرار سازیم و با حضور موفق خود، زمینه ساز روشن شدن افکار عمومی نسبت به ذخایر فرهنگی هنری ایران و نقش ایران اسلامی در تمدن اسلامی باشیم.»

برگزارکنندگان این رقابت امیدوارند ظرفیت ها و امکانات موجود بین المللی را شناسایی و زمینه را برای ارتباط وسیع تر و موثرتر میان دبیرخانه و بخش بین الملل و طراحان فعال در عرصه بین الملل فراهم کنند.

دبیرخانه جشنواره مد و لباس فجر از تمام طراحان و فعالان حوزه بین الملل دعوت کرده رزومه بین المللی خود را تا پس فردا، پنجم اسفند 96 به دبیرخانه ارسال کنند. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iif-iran.com مراجعه کنند.