آرشیو شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

کلاه قرمزی می آید، نمی آید!؟

هر ساله و با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، خبرهایی منتشر می شود درباره حضور ایرج طهماسب و حمید جبلی همراه عروسک های محبوب شان در تلویزیون.

امسال هم بر روال قاعده ای که از آن سخن رفت، در یکی دو روز گذشته خبرهایی و در اصل گمانه زنی هایی منتشر شده است از توافق سازندگان کلاه قرمزی با مسئولان شبکه دوی سیما برای پخش و نمایش 15 قسمت جدید از این مجموعه محبوب کودکان در ایام تعطیلات نوروزی. البته این خبر به نقل از تهیه کننده کلاه قرمزی یا یکی از مدیران شبکه دو و حتی روابط عمومی این شبکه مطرح نشده و تنها در حد یک گمانه زنی رسانه ای است.

تلاش رسانه های مختلف برای پیگیری این خبر و اطلاع از صحت و سقم آن نیز تنها به گفت وگو با یکی دو نفر از صداپیشگان عروسک های این مجموعه ختم شده است که همه همین معدود افراد هم ضمن بی اطلاعی از اصل ماجرا، فقط اظهار امیدواری کرده اند مذاکراتی صورت بگیرد و به نتیجه مثبت منتهی شود تا مخاطبان کودکان و البته بزرگسال تلویزیون دوباره ساعات خوشی را با کلاه قرمزی و دوستانش بگذرانند. از جمله، شیما بخشنده عروسک گردان مجموعه کلاه قرمزی در خصوص احتمال پخش این مجموعه در نوروز 97 به خبرگزاری میزان گفته است: صحبت هایی شده، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست، ولی من از صمیم قلب آرزو دارم کلاه قرمزی نوروز امسال روی آنتن تلویزیون برود.