آرشیو یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۲۷۵
فرهنگ و هنر
۳۲

تازه ها

پرونده امید در مجله «مروارید»

شماره هفتم مجله «مروارید» با موضوع امید منتشر شد. در این شماره مصطفی معین و هادی خانیکی، دو یادداشت اصلی این شماره را نوشته اند و نعمت الله فاضلی هم مقاله اصلی ورودی به موضوع امید را به رشته تحریر درآورده است.

گفت وگو با محمدجواد غلامرضا کاشی درباره «امید واقعی، امید یوتوپیک»، گفت وگو با مقصود فراست خواه با عنوان «ایرانی ها ملتی امیدوار ولی بدون امید اجتماعی»، گفت وگو با سعید مدنی با عنوان اصلی «ناامیدی در ایران رو به افزایش است»، گفت وگو با علیرضا علوی تبار با عنوان «به آینده امیدوارم» و گفت وگو با محمد یعقوبی با عنوان «نوشتن، رفتاری برای تغییر»، مصاحبه های اصلی این شماره مروارید را تشکیل می دهند.«آینده امید و سیاست در عصر عسرت»، «جستجوی امید در هالوین پارتی»، «خبرهای بدی که آوار می شوند»، «این دو زن، امید را چگونه می بینند؟»، «مسوولیتی به نام امید اجتماعی»، «هنر به مثابه امید»، «ماموریت برای امید»، «ون گوگ و انگاره آفرینی از آینده» و گفت وگوهایی دیگر با بیژن عبدالکریمی، محمدمهدی مجاهدی، حسام سلامت، محمد درویش، آذر منصوری و نسیبه زنجری از دیگر مطالب مهم این شماره است. دوماهنامه «مروارید» به مدیرمسوولی گیتا علی آبادی و سردبیری پژمان موسوی منتشر می شود و شماره هفتم آن در 120 صفحه و با قیمت 5000 تومان منتشر شده است.

«جادوی خاص» سینا شعبانخانی در بازار موسیقی

اولین آلبوم رسمی سینا شعبانخانی خواننده موسیقی پاپ با عنوان «جادوی خاص» منتشر شد.

این خواننده پیش تر با انتشار قطعه ای به همین نام توجه مخاطبان موسیقی را جلب کرد و مورد توجه قرار گرفت. این آلبوم شامل یازده قطعه است که در آن ترانه های سینا شعبانخانی، فرهاد جهانی، نرگس جعفری، سیدمحمد حسین نجفی، با آهنگ سازی سینا شعبانخانی و امیر عباس حسن زاده به اجرا در آمده اند. همچنین در بخش تنظیم قطعات حامد برادران، نیما غفاری، هومن نامداری، معین راهبر، هومن آزما، پوریا حیدری، شجاعت شفایی و انوشیروان تربتی، همکاری داشته اند.