آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۴
ورزش
۱۸

ادعای عجیب معاون پیشین باشگاه استقلال

کارتی که به حسینی دادند سیاسی بود

در بازی با فولاد خوزستان، دادن کارت زرد به حسینی باعث شد حاشیه های زیادی به وجود بیاید. دروازه بان استقلال داربی را از دست داد تا این حاشیه ها برای تیمش بیشتر شود.

علی نظری جویباری، معاون پیشین باشگاه استقلال درباره این اتفاقات می گوید: «داربی هم برای استقلال مهم است هم برای پرسپولیس. حتما این را شنیده اید که می گویند داربی را ببر، حتی اگر قهرمان نشدی. استقلال باید داربی را ببرد و البته در جام حذفی هم قهرمان شود، اما نکته ای که وجود دارد و باید درباره آن حرف بزنم کارت زردی است که داور در بازی با فولاد به حسینی نشان داد.»

نظری جویباری ادامه داد: «با این کارت زرد، حسینی داربی را از دست داد، اما این آقای داور که به قول خودش مطرح هم هست نباید به حسینی کارت زرد می داد.تیم 3 بر یک جلو بود و حسینی نیازی به تلف کردن وقت نداشت، اگر نتیجه 3 بر 2 بود، می پذیرفتیم. رحمتی که مصدوم است و داور هم با کارت زردی که به حسینی داد او را از حضور در داربی محروم کرد.»

او گفت: «خیلی با خودم کلنجار رفتم تا بتوانم خود را قانع کنم که چرا حیدری این کارت زرد را به حسینی نشان داد.حرکت حسینی را پس از گرفتن کارت قبول نمی کنم، اما او هم عصبانی بود. در کل به نظرم کارت زرد حیدری به حسینی سیاسی بود و خواست دل همه را به دست بیاورد.»