آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۶۵
ورزش
۱۱

خبر

خادم: ورزشکاران ابزارمبارزه ندارند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ورزشکاران و مربیان ما به میدانی فرستاده می شوند که ابزاری برای مبارزه ندارند. رسول خادم افزود: بعضی از نهادهای مرتبط به جای پرداختن به اصل موضوع، مسائل حاشیه ای را دنبال می کنند که اصلا مورد نظرما نبوده است. ما رویکرد جدیدی در کمیته بین المللی المپیک و روندی که رژیم صهیونیستی در فشارهای سیاسی خود علیه ایران دنبال می کند، شاهد هستیم. با توجه به حساسیتی که مردم نسبت به قهرمانان ملی ایران در مسابقات جهانی دارند، نمی توانیم نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشیم یا خودمان را به خواب بزنیم و چشمان خود را ببندیم.وی تصریح کرد: خیلی ازاین ورزشکاران حتی پاسپورت این کشوررا ندارند و شهروند اسرائیل نیستند. آنها متوجه شده اند به خاطر مناسبات سیاسی ایران، این سیاست درروند و حرکت ورزشکاران ما اختلال ایجاد می کند. مناسبات کمیته بین المللی المپیک با چند سال گذشته متفاوت است. پیش تر روسیه و آمریکا توازنی ایجاد کرده بودند، اما الان جریان غالب به آمریکا و رژیم صهیونیستی تعلق دارد و حتی روسیه هم در مناسبات سیاسی این کمیته عقب نشینی کرده است.

ابراهیم زاده: هدف سپاهان ماندن نیست

سرمربی تیم سپاهان می گوید که دراین تیم به بحث ماندن در لیگ فکر نمی کنند و رسیدن به جایگاه اصلی را هدف قرار داده اند.ابراهیم زاده اظهار داشت: ما تنها کاری که اینجا انجام دادیم، این بود که نیازهای بچه ها را از نظر روحی و روانی پیگیری کرده و آنها را به خودباوری برسانیم.وی خاطرنشان کرد: ما اصلا به این فکر نمی کردیم که می مانیم و چنین هدفی را دنبال نمی کردیم، بلکه هدف ما رساندن سپاهان به جایگاه اصلی اش است.وی گفت: این هفته هم با تیمی بازی داریم که یک مربی باتجربه و بادانش را روی نیمکت دارد. به نظرم تیم های کریمی همیشه فوتبال خاص و ویژه خود را انجام می دهند و امیدوارم بازی خوبی با گسترش داشته باشیم.

ایران نایب قهرمان شد

در پایان مسابقات شمشیربازی جام جهانی لهستان تیم ملی ایران به مقام دوم دست یافت.تیم ملی یران که با شکست مجارستان فینالیست رقابت های جهانی لهستان شده بود دردیدار نهایی مقابل کره جنوبی به میدان رفت و مقابل این تیم نتیجه را واگذارکرد وبه مقام ارزشمند نایب قهرمانی رسید.دردیداررده بندی نیزتیم ملی مجارستان توانست حریف خود روسیه را شکست بدهد و به مقام سوم برسد.