آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۵
ورزش
۱۸

وعده زمانی به هواداران استقلال: قرارداد شفر تمدید می شود

استقلال تهران روز پنجشنبه در دربی به مصاف پرسپولیس می رود و این بازی حساسیت زیادی دارد. آبی ها در آستانه این مسابقه شرایط بهتری نسبت به قرمزها دارند و در بازی های اخیر خود با صلابت تر بازی کرده اند.

حسن زمانی، عضو هیات مدیره آبی ها هم در پیش بینی دربی می گوید: «قطعا ما در دربی بازنده نیستیم و به خواست خدا در این بازی برنده هستیم. ان شاءا... پنجشنبه شاهد بازی بسیار خوبی از سوی دو تیم خواهیم بود. با توجه به این که دربی 86 برای استقلال مهم است، نتیجه هم ان شاءا... طوری رقم خواهد خورد که هوادارانمان با شادی به منزل برمی گردند. قطعا ما در دربی بازنده نیستیم و به خواست خدا برنده بازی خواهیم بود.» او همچنین درباره تمدید قرارداد وینفرد شفر سرمربی استقلال پاسخ می دهد: «قطعا تمدید می شود و در مورد خرید بازیکن منتظر نظر شفر هستیم.»

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این که «جلسه امروز طوری نبود که همه دور هم جمع شوند تا یک دربی خوب و خوش را داشته باشیم؟» می گوید: «50 تا از این جلسات هم برگزار شود، بازی خودمان را می کنیم. استقلال الان روحیه ای پیدا کرده که به هیچ تیم دیگری رحم نمی کند. من به شما می گویم، اگر تعداد گل هایمان در دربی بالا نرود، قطعا با نتیجه خوبی دربی را خواهیم برد.»