آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۵
حوادث
۱۹

قتل شبانه پسر جوان در بوستان

پسر جوان گمان نمی کرد زمانی که از کمپ خارج می شود در جریان دعوا با دومرد در بوستان کشته شود.

به گزارش جام جم، ساعت پنج بامداد ششم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض تهران با قاضی سجاد منافی آذر، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی پایتخت تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسر 26 ساله ای که به بیمارستان پیامبران در غرب تهران منتقل شده بود، خبرداد. با هماهنگی قضایی جسد این مرد به پزشکی قانونی منتقل شد. پرونده ای در این باره در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی ازاین ماجرا آغاز شد. ماموران ابتدا به تحقیق ازمسئولان بیمارستان پرداختند که معلوم شد شب گذشته چند رهگذر این جوان را که بشدت زخمی بوده، غرق درخون در بوستان باهنر در محله اشرفی اصفهانی در غرب تهران یافته و به بیمارستان منتقل کرده بودند. این درحالی بود که بررسی ها نشان می داد این جوان براثر اصابت ضربه هایی به سروصورتش فوت شده است. تحقیقات برای رازگشایی از هویت اوادامه داشت تا این که ماموران در مرحله بعدی تحقیقات موفق به شناسایی هویت مقتول شدند.

خانواده او به پلیس آگاهی احضار شدند و با تحقیق ازآنها معلوم شد وی معتاد بوده و مدتی برای ترک اعتیاد به کمپ رفته و بتازگی از آنجا بیرون آمده است.آن شب هم بیرون از خانه رفته و قرار بوده زود بازگردد که خبری از او نشده و زمانی که با تلفن همراهش تماس گرفته اند پی بردند او در حالی که مصدوم بوده به بیمارستان منتقل شده و فوت کرده است.

ماموران برای پیدا کردن عامل یا عاملان این جنایت به بوستانی که مقتول در آنجا پیدا شده بود،اعزام و در تحقیقات محلی متوجه شدند پسر جوان ساعت 22 و 20 دقیقه شامگاه پنجم اسفند امسال در جریان درگیری با دو مرد و با ضربه های چوب دستی مصدوم شده است.

ماموران با به دست آوردن مشخصات ظاهری دو مهاجم فراری، به چهره نگاری از آن دو پرداختند. جست وجوی پلیسی برای دستگیری آنها و راز گشایی از انگیزه متهمان فراری ادامه دارد.