آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۵۵
اخبار کشور
۱۰

امیر عبداللهیان: جشنواره «ساعت شنی» نماد شمارش معکوس فروپاشی رژیم صهیونیستی است

رئیس شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره بین المللی ساعت شنی، این جشنواره را نمادی برای آغاز شمارش معکوس فروپاشی رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین پیش از ظهر دیروز در نشست خبری نخستین جشنواره بین المللی «ساعت شنی» که به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار می شود، با اشاره به راهبرد این جشنواره اظهار داشت: نخستین جشنواره بین المللی «ساعت شنی» به همت NGOهای حامی فلسطین شروع به کار می کند و آنچه باعث قوت گرفتن این ایده شد، به تحولات منطقه ای و نظام بین المللی برمی گردد.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی ساعت شنی ادامه داد: دوران عراق، سوریه و منطقه غرب آسیای پساداعش، دورانی جدید و با تحولات پیچیده و در گستره وسیع تری از سال های گذشته رقم می خورد و امروز رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا دوران پساداعش را با مثلث شوم ریاض، تل آویو و واشنگتن و با تحولات جدیدی رقم بزند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد صهیونیست ها امنیت منطقه مهم غرب آسیا را به بازی بگیرند و اجازه نخواهد داد که با به کارگیری مجدد تروریسم تکفیری، امنیت این منطقه و نیز جمهوری اسلامی را به مخاطره بیندازد.

وی اظهار داشت: جشنواره بین المللی «ساعت شنی» در واقع نماد آغاز شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی بر اساس فرمایشات دقیق رهبر معظم انقلاب به شمار می رود.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین همچنین خطاب به برخی ها اظهار داشت: وقتی برخی ها و یک عده معدود با هدایت خارجی ها، شعار «نه فلسطین نه سوریه» را سر می دهند، باید بدانند که اگر از امنیت ملی کشورشان در پشت مرزهای رژیم صهیونیستی حمایت نکنند، فردا باید شاهد تهاجم این رژیم به مردم ایران و دانشمندان آن در متروهای شهر تهران و دیگر نقاط باشیم، لذا این را یک راهبرد کاملا بجا برای امنیت خودمان و نیز کمک به مردم مظلوم فلسطین می دانیم.