آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۶
جامعه
۱۷

افزایش ساعت کاری مراکز شماره گذاری پلیس

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا جزئیات افزایش ساعت کاری مراکز شماره گذاری را تشریح کرد.

به گزارش جام جم، علی محمدی با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تهران از ابتدای اسفند گفت: بر این اساس ساعت پذیرش در مراکز دهگانه شماره گذاری پایتخت به این شکل است تا دهم اسفند از ساعت 7 تا 15، از 11 تا 20 اسفند از ساعت 7 تا 17 و از 21 تا 28 اسفند از ساعت 7 تا 19 خواهد بود.

وی با اشاره به این که ساعات اعلامی ساعت پذیرش و ورود به مراکز شماره گذاری است، افزود: بدیهی است خودروها و موتورسیکلت هایی که تا این ساعات پذیرش و وارد مراکز شماره گذاری شده اند تا هر ساعتی که کارشان طول بکشد خدمات دریافت خواهند کرد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا ادامه داد: هم اکنون 10 مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران وجود دارد که دو مرکز مختص موتورسیکلت ها، دو مرکز فقط برای خودروهای نوشماره ایران خودرو و سایپا در داخل این دو کارخانه و شش مرکز نیز برای مراجعه عموم شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به این که یکی از مراکز شماره گذاری پرمراجعه پایتخت مرکز اتحاد در شرق تهران است ادامه داد: با توجه به حجم مراجعات و برابر تدبیر رئیس پلیس راهور ناجا ساعت کار این مرکز تا 28 اسفند از ساعت 7 تا 20 خواهد بود. در عین حال توصیه می کنیم شهروندان شرق و شمال پایتخت برای دریافت خدمات سریعتر به سایر مراکز مانند چیتگر، میثم و باقرشهر مراجعه کنند.