آرشیو پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۶۷
سیاسی
۲

سرلشکر جعفری: در سپاه به سمت استفاده بیشتر از پهپاد و بالگرد می رویم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید: در نیروی زمینی سپاه به سمت استفاده بیشتر از فناوری های پهپادی و بالگردی در عملیات ها به خصوص هلی برن، شناسایی دشمن در مناطق عملیاتی و تک هوایی، می رویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: کمتر از دو سال است که تصمیم گرفتیم نیروی زمینی سپاه به بالگرد مجهز شده و یگان بالگردی داشته باشد.

وی افزود: با حمایت فرمانده نیروی زمینی سپاه، این 3 مرکز بالگردی احداث و آماده انجام ماموریت شده است که کار جالب و بی نظیری است و نشان می دهد وقتی تجهیزاتی به یک نیرو واگذار می شود همت، تلاش و تمرکز منابع برای استفاده هرچه بهتر از آن صورت می گیرد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این مرکز اورهال در کشور بی نظیر است و امیدواریم رشد یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه، موجب رشد اقتدار و برقراری هرچه بیشتر امنیت باشد.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: با توجه به فناوری پهپادی و بالگردی و تاثیر تعیین کننده ای که در انجام ماموریت دارد، در نیروی زمینی سپاه به این سمت می رویم که استفاده بهینه و خوبی از این موضوعات در عملیات ها به خصوص هلی برن، شناسایی دشمن در مناطق عملیاتی و تک هوایی داشته باشیم.