آرشیو پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۶۷
ورزش
۱۱

اخبار

خادم کشتی استعفا کرد

رئیس فدراسیون کشتی به دنبال اتفاقات اخیر دراین فدراسیون ودررابطه با محرومیت کشتی گیران از سمت خود کناره گیری کرد.رسول خادم طی روزهای اخیر با اظهارات تند و صریح خود نسبت به محرومیت کشتی گیران ایرانی در میادین خارجی به دلیل عدم رویارویی با رقیبانی ازرژیم اشغالگر قدس معترض و خواستار این بود تا مراجع ذیصلاح در این خصوص تصمیمات نهایی را اتخاذ کرده و فدراسیون کشتی را از شرایط منفعل در این موارد خارج کنند.

رنگرز:هدفم خدمت به کشتی است

عضو جدید شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی،گفت: امیدوارم با توجه به حضور بزرگان کشتی ایران و جهان در کمیته فنی بتوانیم گره های کورکشتی فرنگی را باز کنیم.رنگرز گفت: همیشه در هر مسئولیتی که بوده ام مهمترین هدفم خدمت به کشتی فرنگی ایران بوده و این را یک وظیفه اخلاقی می دانم.وی ادامه داد: هر چیزی که در زندگی دارم از کشتی است و شرط گذاشتن از سوی ما برای این رشته ملی اقدام اشتباهی است.

جویباری:استرس دربی قشنگ است

قائم مقام سابق باشگاه استقلال گفت: پرسپولیس با برانکو فوتبال سبک اروپای شرقی را بازی می کند استقلال هم با شفر به سبک فوتبال آلمان، ما دراین بازی شاهد جدال فوتبال اروپای شرقی وآلمان هستیم.جویباری گفت: کلا استرس دربی برای هر دو تیم قشنگ است ولی به نظرم پرسپولیس چون قهرمانی اش مسجل شده در این بازی محتاط ترخواهد بود. استقلال برای کسب سهمیه، شرایط خوبی دارد و نیازمند برد است و به نظرم برخلاف سال های گذشته که دو تیم استرس زیادی داشتند این دربی کمی استرس را از روی دو تیم بر می دارد و راحت تر برای هر دو تیم خواهد بود.

نکونام: درفوتال قول نمی دهند

جواد نکونام سرمربی جدید نساجی گفت: من و همکارانم تلاش خود را برای بازگرداندن موفقیت به باشگاه نساجی خواهیم کرد و من مشتاقانه منتظراین چالش جدید هستم. جواد نکونام افزود: در فوتبال حرفه ای یاد گرفتم که یک گرم عمل از یک تن حرف و وعده با ارزش تراست. شاید خیلی هاصعود نساجی را به لیگ برتر سخت و غیرممکن بدانند اما هنوز روی کاغذ شانس داریم.