آرشیو پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۷
سینمای جهان
۱۲

مایکل فاسبیندر و بازی در یک کمدی اکشن

مایکل فاسبیندر بازیگر، انگلیسی تبار سینما، با «کونگ فیوری» نوع تازه ای از سینما را تجربه می کند. این فیلم با حال و هوای کمدی اکشن خود، کار تازه ای در کارنامه هنری این بازیگر غیرمتعارف به حساب می آید.

کونگ فیوری نسخه بلند سینمایی یک فیلم کوتاه کالت دهه هشتادی است. منتقدان سینمایی از این فیلم کوتاه به عنوان یکی از بزرگترین ساخته های چند دهه اخیر اسم برده اند. فیلم کوتاه کونگ فیوری نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه هم شده بود. دیوید سندبرگ یکی از دو خالق اصلی فیلم کوتاه، در نسخه بلند سینمایی آن بازی هم خواهد کرد. او و فاسبیندر تهیه کنندگان این کمدی اکشن هم هستند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، دیوید هاسلهوف، چهره مطرح دهه هشتاد میلادی یکی دیگر از بازیگران مهم فیلم است. نکته جالب این که او در نسخه کوتاه فیلم، هم بازی داشت و هم ترانه متن آن را خواند. کلید فیلم برداری نسخه بلند، تابستان پیش رو در لوکیشن های آمریکا و چند کشور اروپایی زده می شود. داستان فیلم در شهر میامی در سال 1985 اتفاق می افتد. کونگ فیوری از پلیس های معروف شهر است که تمام تحرکات داخل آن را زیر نگاه تیزبین خود دارد. هدف اصلی او و همکارانش، مقابله با خبیث ترین آدم شهر به نام کونگ فرر است. کاراکتر اصلی ماجرا برای مبارزه با شخصیت منفی داستان، در زمان و مکان سفر می کند و با دشواری های زیادی روبرو می شود.