آرشیو شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۸
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

اخراج عالیشاه از تراکتورسازی

با نظر مسئولان تراکتورسازی امید عالیشاه، هافبک سرباز این تیم کنار گذاشته شد. این بازیکن که چند هفته ای است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست، روز پنجشنبه بدون هماهنگی در ویژه برنامه دربی 86 پایتخت حضور یافت که این موضوع به مذاق تراکتوری ها خوش نیامد. کاظم محمودی، سرپرست تراکتورسازی درباره این تصمیم گفت: «امید عالیشاه بدون اجازه در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مسابقه دیگری حضور پیدا می کند در حالی که تراکتورسازی به شکل همزمان یک بازی حساس را برگزار می کند و این قطعا مصداق رفتار غیر حرفه ای است.»

آتش بازی العین

در هفته هجدهم رقابت های لیگ امارات العین در ورزشگاه خانگی خود میزبان الوحده بود و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. العین که در صدر لیگ امارات قرار دارد با این برد پرگل مقابل تیم دوم جدول رده بندی، آماده دیدار با استقلال ایران شد. این بازی روز سه شنبه در امارات برگزار می شود.

گلزنی طارمی مقابل الریان

الغرافه در شب درخشش مهدی طارمی مقابل الریان، حریف آسیایی استقلال به بردی پرگل رسید. در این دیدار مهدی طارمی یک پنالتی برای تیمش گرفت که اسنایدر آن را به گل تبدیل کرد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند. الغرافه با این برد 26 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.

السد بدون پورعلی گنجی باخت

السد، حریف آسیایی پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر مقابل الدحیل رقیب ذوب آهن به میدان رفت و با نتیجه 4 بر 3 متحمل شکست شد. در این دیدار مرتضی پورعلی گنجی به دلیل مصدومیت در ترکیب السد حضور نداشت. بازیکن ایرانی دو هفته دور از میادین است. الدحیل در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن ایران را 3 بر یک مغلوب کرد. السد هم در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

شکست آک و گلزنی مسعود

از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی یونان، آک آتن در خانه لاریسا به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. مسعود شجاعی که در ترکیب آک آتن حضور داشت در دقیقه 51 تک گل آک آتن را به ثمر رساند. در دیگر دیدار این مرحله پائوک 3 بر یک پانیونیوس را مغلوب کرد.