آرشیو یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۳۲
سیاسی
۲۱

اخبار

سرتیپ سیفی: برنامه راهیان نور کیفی تر می شود

امیرسرتیپ حسن سیفی، فرمانده قرار گاه راهیان نور ارتش روز گذشته در یک نشست خبری از کیفی تر شدن برنامه سفرهای راهیان نور خبر داد و گفت: رویکرد ارتش دراین سال با محوریت شعار «گذشته عبرت و آموزه ای برای آینده» طراحی و تدارک شده و تلاش این است تا فضای متفاوتی نسبت به سال های قبل ایجاد شود. به گزارش «ایران»، وی افزود: از آنجایی که اغلب مسافران سفر راهیان نور را جوانان تشکیل می دهند برنامه ها طوری طراحی شده است تا نسل آینده ساز کشور با واقعیت های هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شود و بتواند غم و شادی رزمندگان را کاملا حس نماید.

امیر سیفی راهیان نور را نشانه اقتدار ملی و توانی فرهنگ ساز برشمرد که قادر است الگوهای رفتاری مناسب نسل امروز را پیش روی آنان قرار دهد و پاسخگوی بخشی از نیازهای فرهنگی کشور باشد. وی با اشاره به ضرورت غنی تر شدن برنامه های راهیان نور از چهار مرحله «کیفی سازی»، «بهبود»، «توسعه» و «تغییر» یاد کرد که از امسال در دستور کار قرار دارد و اظهار امیدواری کرد ضمن به اجرا درآمدن این مراحل چهارگانه کشور شاهد آثار مثبت آن باشد.

برگزاری همایش سراسری فرمانداران دولت دوازدهم

سخنگوی وزارت کشور گفت: همایش سراسری فرمانداران دولت دوازدهم روزهای 15 تا 17 اسفند برگزار می شود.

به گزارش «ایران»، سیدسلمان سامانی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در این همایش اولویت ها و برنامه های دولت در سال 97، تبیین و حوزه های تخصصی وزارت کشور (سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی) مطالب خود را به صورت کارگاه آموزشی بیان می کنند.