آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۰۴۲
ورزش
۱۵

خبر کوتاه

داستان ژوزه تمامی ندارد

باشگاه پرسپولیس باید 130 میلیون تومان به دادگاه CAS بپردازد. پس از اینکه مسوولان باشگاه پرسپولیس اقدام به پرداخت بدهی مانوئل ژوزه کردند در مقاطعی این مربی به خاطر دیر کرد طلبش از این باشگاه خواستار دریافت مبالغ دیگری شد که این پول ها هم از سوی مدیران جدید باشگاه به حساب مربی سابق پرتغالی پرسپولیس واریز شد. حالا خبر رسیده که پرسپولیسی ها به خاطر حق الزحمه دادگاه عالی ورزش (CAS) باید 26 هزار فرانک سوییس معادل 130 میلیون تومان به حساب این دادگاه واریز کنند.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری هدایت تیم ملی بزرگسالان را بر عهده گرفت و مهدی بی باک از این سمت کنار رفت. کمیته فنی فدراسیون برای بررسی برنامه سه کاندیدای احراز پست سرمربیگری تیم ملی تکواندو با حضور تمامی اعضا تشکیل جلسه داد که با اعلام سیروس رضایی، دبیر و سخنگوی کمیته فنی، پس از بررسی برنامه کاندیداها (مهدی بی باک، نعمت خلیفه و فریبرز عسکری)، اعضای کمیته با اجماع کامل تصمیم گرفتند سکان هدایت تیم ملی تکواندو به فریبرز عسکری سپرده شود. به گفته رضایی، مدیر فنی تیم های ملی نیز در روزهای آینده معرفی می شود. عسکری پیش از این مدال طلا و نقره بازی های المپیک نوجوانان 2010، نقره بازی های المپیک 2012، نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی 2012، کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز بازی های کشورهای اسلامی 2017، شش مدال طلا و یک نقره بازی های هنرهای رزمی آسیا را در کارنامه خود دارد.

مربی مشهور دوومیدانی امریکا به ایران می آید

فدراسیون دوومیدانی برای هدایت دوندگان سرعت کشورمان مربی مشهور امریکایی را به خدمت گرفت. پس از مذاکرات فدراسیون دوومیدانی با «جنتری بردلی» مربی مشهور دوهای سرعت امریکا برای هدایت دوندگان سرعت کشورمان، این مربی سه شنبه هفته جاری برای حضور در اردوی تدارکاتی ملی پوشان در جزیره کیش حاضر می شود. در صورت توافق نهایی فدراسیون دوومیدانی با بردلی، هدایت دوندگان سرعت ایران با هدف آماده سازی تا بازی های آسیایی جاکارتا بر عهده او خواهد بود. جنتری بردلی قهرمان دوی 200 متر جهان با زمان 20. 03 ثانیه است و مربیگری ورزشکاران سرعتی تیم های ملی عربستان و قطر را عهده دار بوده است. همچنین از شاگردان بنام این مربی می توان به «یوسف احمد مسراحی» و «فمی اوگنوده» اشاره کرد.