آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۳۱۰۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•می خواستم از طریق این ستون از برخورد عالی ریاست محترم بانک صادرات شعبه صاحبقرانیه، آقای فریدنی و معاونت و همکاران ایشان که نهایت همکاری مسئولانه را با مشتریان دارند صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی کنم.

بهدخت فرزانه

•متاسفانه روز گذشته در تمام ایستگاه های مترو اقدام به جمع آوری صندلی هایی که مسافران در انتظار واگن مترو می ایستند کرده بودند و دلیلشان هم این بود که دست فروشان روی آنها ننشینند و بساط نکنند! به جای اینکه هرروز شاهد چیزهای جدیدتری باشیم؛ مثل اضافه کردن واگن ها یا تمیزی بیشتر و رسیدگی به مترو، باید شاهد این گونه موارد باشیم. بهتر است شهرداری برای جمع کردن دست فروشان مترو از راه های دیگری وارد شود.

یک مخاطب

•در سال 1386 موضوع سهام عدالت اجرائی و از طرف سازمان خصوصی سازی به مشمولان طرح یک برگه سهم به میزان یک میلیون تومان واگذار شد تا پس از 10 سال از تهاتر سود این سهام، ارزش برگه های سهام مزبور آزاد و در اختیار افراد ذی ربط گذاشته شود، اما پس از گذشت 10 سال متاسفانه سازمان یادشده به بهانه تامین نشدن ارزش یک میلیون تومانی این سهام از ناحیه سودهای سالانه، اقدام به کاهش ارزش و مصادره حدود نیمی از آن به مبلغ 500 هزار (000/500) تومان کرده است، درحالی که مردم هیچ نقشی در چگونگی موضوع نداشته و اگر کوتاهی بوده از خود سازمان مذکور است. بنابراین از مراجع ذی ربط، به ویژه دیوان عدالت اداری تقاضا می شود نسبت به احقاق حق مردم و بازگرداندن تمامی ارزش یک میلیونی سهام عدالت اهتمام کنند.

یک شهروند تهرانی

•تجمع قانونی: مسئولانی که می گویند با تجمع های غیرقانونی برخورد می شود، آیا تابه حال تجمع قانونی هم از سوی مسئولان تدارک و راه اندازی شده تا به حرف های مردم گوش دهند و برای رفع مشکل آنان اقدام کنند؟

مبین

•وزارت بهداشت پاسخ دهد: آیا داروهای ترک اعتیاد که توسط عطاری ها به فروش می رسند، مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است؟ امیر از مشهد