آرشیو چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۱
ورزشی
۹

داورزنی: حضور ناطق نوری در فدراسیون بوکس، امتیاز مثبت است!

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش می گوید حضور ناطق نوری در فدراسیون بوکس امتیاز مثبت برای این فدراسیون است.

محمدرضا داورزنی در تازه ترین صحبت های خود درخصوص حضور ناطق نوری در یکی از اتاق های فدراسیون بوکس گفت: من نمی دانم چرا دوستان اینقدر به این بحث می پردازند. شرایطی را که می بینیم این است که ناطق نوری 28 سال در بوکس کشور زحمت کشیده است، خودشان اعلام کردند که می خواهند مسئولیت بوکس به فرد دیگری واگذار شود و ما هم در اساسنامه دیدیم و ایشان را به دلیل زحمات زیادی که برای بوکس کشیده اند به عنوان رئیس افتخاری منصوب کردیم. طبیعی است که ناطق نوری امکاناتی را در فدراسیون بوکس فراهم کرده اند، اولا باید به وی احترام بگذاریم اینکه ایشان از یک دفتری در فدراسیون در طول روز چند ساعتی استفاده می کنند نباید به عنوان یک پوئن منفی قلمداد شود بلکه به عنوان یک پوئن مثبت هم می شود قلمداد کرد که ضمن حفظ حرمت یک پیشکسوت که بوکس را پس از انقلاب احیا کرد در فدراسیون حضور دارند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش می گوید وقتی ناطق نوری از یک دفتری در فدراسیون در طول روز چند ساعتی استفاده می کند نباید به عنوان یک پوئن منفی قلمداد شود، ولی به این نکته اشاره نمی کند که اگر رئیس همان فدراسیون دفتر برای نشستن نداشته باشد، تکلیف چیست؟! راستی اگر داورزنی و وزارت ورزش تا این اندازه حامی عملکرد ناطق نوری در فدراسیون بوکس هستند، چرا با استعفای وی مخالفت کردند؟!

داورزنی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ناطق نوری در برنامه ریزی و تصمیمات فدراسیون نقشی ندارد و فقط اگر لازم باشد مشورت می دهد. ثوری و همکاران برنامه های خودشان را دارند. این حضور اتفاقا می تواند هم افزایی داشته باشد و به برنامه ریزی بهتر کمک می کند. باید به کسوت و موی سفید ایشان احترام بگذاریم و تا زمانی که احساس کنند حضور داشته باشند و نقشی را ایفا کنند باید به این خواسته احترام بگذاریم.