آرشیو دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۲۸۸
خبر
۶

خارج از معمول

تخم مرغ شکسته پس گرفته می شود

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: همه توزیع کنندگان تخم مرغ های تنظیم بازاری موظفند این کالا را به صورت سالم تحویل مشتری دهند و این شرکت تخم مرغ های شکسته را پس می گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: مردم می توانند مشکلات و یا شکایات خود را از طریق تماس با شماره تلفن 88772410 به اداره کل بازرسی شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کنند.

سرقت مسلحانه زعفران

تابناک: پلیس تربیت حیدریه از سرقت مسلحانه زعفران در خراسان رضوی خبر داد. پلیس تربت حیدریه اعلام کرد: سه نفر در حالی که صورت خود را پوشانده بودند با استفاده از یک قبضه سلاح کلاش به فروشنده زعفران حمله کرده و پس از سرقت 30 کیلوگرم زعفران با خودرویی که راننده در آن منتظر بود، متواری شدند. تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

فروش پوست گربه در تهران؟

فارس: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با تائید خبر فروش پوست گربه در یکی از فروشگاه های تهران گفت: تنها یک پوست گربه آن هم پوست وارداتی در این فروشگاه فروخته شده است. نقی میرزا کریمی ادامه داد: با پیگیری این موضوع و بنا بر گزارش های رسیده، نیرو های یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به فروشگاه مذکوری که اقدام به فروش پوست گربه کرده بود، مراجعه کرده اند. به گفته او، براساس گزارش نیرو های محیط زیست استان تهران در میان پوست های فروخته شده تنها یک مورد مربوط به پوست گربه بوده است که این پوست گربه هم ایرانی نبوده و وارداتی است. میرزا کریمی با اشاره به اینکه تخلف صورت گرفته از سوی صاحب فروشگاه ثبت و صورت جلسه شده است، افزود: به زودی گزارش این تخلف در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.