آرشیو سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

معاون امور استان ها:ایران باید به قطب پویانمایی دینی در جهان اسلام تبدیل شود

سومین نشست شورای برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران با حضور معاون امور استان ها در سالن جلسات معاونت امور استان ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،در ابتدای این نشست دکتر دارابی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران گفت: این جشنواره با هدف کمک به رشد و بالندگی پویانمایی ایران اسلامی و فراهم آوردن زمینه پرنشاط، پویا و سالم برای رقابت سازنده بین هنرمندان، دیده شدن آثار فاخر در سطح ملی و هم افزایی ظرفیت های متعدد برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این جشنواره را در استان همدان بسیار با اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: با هم افزایی ظرفیت ها از طریق ایجاد زمینه تعامل و تبادل آرا میان دست اندرکاران، اندیشمندان و مخاطبان، گسترش و تقویت دانش و مباحث روز در عرصه پویانمایی و چنین تقویت رویکرد رسانه ای در پرداخت قصه ها و داستان ها برای مخاطبان خردسال، کودک و نوجوان باید زمینه تکامل قطب پویانمایی دینی را در منطقه ایجاد کنیم به گونه ای که بتوانیم با استفاده از ظرفیت های سراسر کشور در جهان اسلام به قطب پویانمایی دینی تبدیل شویم.

مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای همدان، برپایی نخستین جشنواره ملی پویانمایی را یکی از مهم ترین رویدادهای سال خواند و گفت: همدان به عنوان قطب پویانمایی در کشور مطرح بوده است و این جشنواره فرصتی برای معرفی فرهنگ غنی و ظرفیت های گردشگری در استان همدان خواهد بو.

در ادامه، مسئولان کمیته ها نیز با ارائه گزارشی از روند اجرایی فعالیت ها بر زمینه برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تاکید کردند.