آرشیو چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۴۰۵۶
هنر و ادبیات
۸
سوژه روز

پیگیری استانداری و فرمانداری بوشهر

منبع: ایلنا

کنسرت محسن شریفیان (آهنگساز و خواننده بوشهری و گروه لیان) که 11 فروردین در شهر کلمه برگزار شد، با حواشی فراوانی در قبل و بعد از برگزاری روبه رو شد. قطعی غیرعادی برق و اینترنت شهر کلمه از توابع استان بوشهر در حین اجرای کنسرت محسن شریفیان که به دستور یکی از مقامات این شهرستان انجام شد، باعث نیمه تمام ماندن کنسرت شریفیان و گروهش شد. در پی این مساله، امام جمعه برازجان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیانیه هایی مجزا صادر کرده و نسبت به این موضوع واکنش هایی متفاوت نشان دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در واکنش به پیامدهای این اجرا گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر مجوز را صادر کرده و پای آن هم ایستادیم چون قانونی بود. با توجه به اینکه فشارهایی آوردند که نمی گذاریم کنسرت برگزار شود اما پس از استعلام های شورای تامین و فرمانداری دشتستان برای تامین امنیت، این مجوز را صادر کردیم و پای آن هم ایستادیم چون مجوز قانونی بود.

ماحوزی تصریح کرد: در این شهرستان، تنها با گروه آقای محسن شریفیان یعنی گروه لیان مخالفت می شود و هیچ گروه موسیقی دیگری چنین مشکلی ندارد. مثلا در همین شهر برازجان که امام جمعه آن معترض شده اند، بیش از 10 کنسرت در سال اخیر برگزار شده. می شود گفت برخی متعصبان تنها نسبت به آقای شریفیان موضع دارند و در سایر موارد ما هیچ مشکلی تاکنون نداشته ایم.