آرشیو پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۵
ورزش
۱۸

فرقی نمی کند با الجزیره امارات بازی کنیم یا الاهلی عربستان

برانکو: همه بازیکنانم را می خواهم

از نظر سرمربی پرسپولیس مهم ترین مساله قطعی شدن صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بود، هر چند او انتقادات وارد شده به تیمش را بر حق می داند. برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت به تهران با ابراز خوشحالی از صعود تیمش به جمع 16 تیم برتر آسیا گفت: بازی با نسف بسیار سنگین بود و بازیکنانم از خودشان شجاعت نشان دادند. می دانم که انتقاداتی هم از تیم می شود و این کاملا به حق است. پارسال ما با همین تعداد بازی فقط شش امتیاز داشتیم و منتظر بازی با الوحده بودیم. حتی برد برابر الوحده هم تضمینی برای صعود ما نبود ولی امسال در حال حاضر صعودمان را به دور بعد قطعی کرده ایم.

برانکودر پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله بعدی مقابل الجزیره امارات یا الاهلی عربستان قرار بگیرند، گفت: مهم نیست ما با چه تیمی بازی کنیم، مهم رفتار ما است. هر دو تیم نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. اگر ما بخواهیم با الاهلی بازی کنیم دو تیم تصمیم گیری می کنند که در چه کشوری بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا خواسته او از مسئولان باشگاه مبنی بر حفظ همه بازیکنان تیم حتی با وجود داشتن آماری ضعیف مثل گادوین منشا فقط به خاطر محرومیت این تیم از فصل نقل و انتقالات است؟ اظهار کرد: ما انتظار داریم منشا روز به روز بهتر شود. او مهاجم است و مهاجمان همیشه تحت فشار قرار دارند. خواهیم دید که آخر فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. بله. من همه بازیکنانم را می خواهم.

وی در مورد بازی با پدیده هم گفت: ما بازی سختی مقابل آنها در تهران برگزار کردیم و به همین علت به آنها بسیار احترام می گذاریم. این بازی سخت خواهد بود اما ما هدف و خواسته خودمان را داریم.

برانکو در مورد این که برخی می گویند این تیم صلابت گذشته را ندارد و باید در تاکتیک خود تجدید نظر کند، گفت: انتقاد همیشه خوب است. همه افراد آزاد هستند که نظر خودشان را بگویند. فقط این را می دانم که هرگز پرسپولیس مثل امسال نتیجه نگرفته است. هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا. آن هم با وجود تمام بی عدالتی ها.