آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۰
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

اعضای هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه رئیس و اعضای هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت را منصوب کرد. سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس ماده هشت اساسنامه موسسه هنرمندان پیشکسوت در حکمی سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رئیس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت و علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی را به عنوان دبیر هیات امنای این موسسه و مجید سرسنگی نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ابراهیم صادقی فر نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا پورحسین نماینده سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کوروش زارعی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، علیرضا اسماعیلی نماینده فرهنگستان هنر، غلامرضا موسوی و محمود فرهنگ را به عنوان اعضای هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب کرد.

اجرای سهیل نفیسی در تالار وحدت

سهیل نفیسی خواننده صاحب سبک موسیقی کشورمان یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را با منتخبی از چهار آلبوم منتشر شده اش در تالار وحدت تهران برگزار می کند.

معرفی مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی

با حکم احمد صدری دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، «صادق چراغی» به عنوان مدیر روابط عمومی این جشنواره منصوب شد.

انتصاب سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی مومن خواه را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی منصوب کرد.

تاکید وزیر ارشاد بر برنامه ریزی روشمند در فعالیت های فرهنگی

سیدعباس صالحی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی این وزارتخانه بر برنامه ریزی روشمند در فعالیت های فرهنگی تاکید کرد وگفت: اگر بخواهیم اتفاقات درستی پدید آید باید برنامه ریزی روشمند داشته باشیم و از کارها و اقدامات سلیقه ای فاصله بگیریم. وی افزود: برنامه ریزی سهم بسزایی در ایفای نقش وزارتخانه ها و سازمان ها و تحقق اهداف دارد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هر وزیری در چارچوب برنامه های دولت باید اقداماتی را انجام دهد و در اینجا نقش دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارتخانه ها پر رنگ می شود و این دفاتر هدایتگر و موتور محرکه برنامه ها و تحقق اهداف وزارتخانه ها و سازمان ها محسوب می شود. در این آئین از بهروز فتحی مدیرکل سابق تکریم و علی اصغر سیدآبادی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.