آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* قبلا اگر شهروندی به آقای رئیس جمهور عرض می کرد آمریکا قابل اعتماد نیست از ایشان ناسزا می شنید. گذشت زمان همه چیز را روشن کرد و حقیقت آشکار شد. کاش یاد بگیریم که بابت اشتباه با لج بازی های خود عذرخواهی بکنیم.

35300911

* با گذشت زمان و بعد از خسارت های زیادی که به واسطه برجام به کشور وارد شده آقای رئیس جمهور فرموده اند آمریکا قابل اعتماد نیست. این بیان ایشان را به فال نیک گرفته امیدواریم حرف و عمل ایشان درخصوص اعتماد نکردن به آمریکا یکی باشد.

95900914

* به جماعت دنباله رو غرب عرض می کنیم اعتماد یک طرفه و چندین ساله آنان به آمریکا و آمریکایی ها نتیجه نداد. برای یک بار هم که شده از اعتماد به آمریکا دست بردارند تا نتیجه آن را ببینند.

50900912

* در خسارت محض بودن برجام برای کشور همین بس که وزیر خارجه سابق آمریکا گفته برجام شدیدترین قانون برخورد با توان هسته ای ایران و در غل و زنجیر کردن قدرت ایران است. ولی متاسفانه بعضی ها در داخل از برجام سراسر خسارت تعبیر به آفتاب تابان کردند.

31070902

* در ابتدای دولت دهم حامیان دولت و آقای رئیس جمهور دولت قبل را متهم به گران کردن دلار می کردند از آن زمان 5 سال گذشته و امروز دلار 5200 تومان شده است! و علت های متناقضی را که درباره گرانی ارز بیان می کنند، پذیرفتنی نیست.

علی محمدی- تهران

* استقامت کیهان را در پیمودن راه انقلاب می ستاییم. امیدواریم در بیان حق و روشنگری ثابت قدم بمانید.

79770912

* بعضی از افراد جامعه خرید کالاهای خارجی را با این بیان که کالاهای ایرانی کیفیت ندارند توجیه می کنند اولا درصدی از تولیدات داخل کشور از کیفیت بالایی برخوردارند و قابل رقابت با مشابه خارجی خود هستند ثانیا اگر تمام کالاهای ایرانی به خارجی ترجیح داده شوند تولید افزایش پیدا کرده در آن صورت تولیدکنندگان کشورمان مجبور به رقابت می شوند و کیفیت را بالا می برند پس در هر صورت باید خرید کالای ایرانی را ترجیح داد.

09960919

* از هیئت نظارت بر مطبوعات و مدعی العموم درخواست می شود با روزنامه زنجیره ای مردم سالاری که به تحریف هویت جنایتکار بهایی دین ستیز در حمله به دفتر یوتیوب با شکل و شمایل محجبه منتشر کرده است، به شدت برخورد کنند.

شکیبا

* اقدام روزنامه مردم سالاری برای مخدوش کردن حجاب اسلامی بوده است. لازم است مدعی العموم و وزارت ارشاد به سادگی از کنار این اقدام نگذرند. عدم برخورد جسارت بیشتر و اهانت های بعدی را درپی دارد؟

79560935

* با توجه به نامگذاری سال 97 (حمایت از کالای ایرانی) چرا رسانه ملی در برنامه «دورهمی» قرعه کشی 10 دستگاه BMW را تبلیغ می کند یا محصولات دوو در شبکه دیگر تبلیغ می شود؟ آیا این نحو عملکرد با شعار سال مغایرت ندارد؟

28150913 و فخرایی - همدان

* آن مفتی عربستان که تظاهرات مردم غزه علیه جنایت های جنایتکاران اسرائیلی را حرام دانسته یا دین ندارد و یا دین فروش است. البته از غلام حلقه به گوش صهیونیست ها جز این انتظار نیست.

99150914

* استکبار جهانی با قرارداد بالفور رژیم صهیونیستی را در فلسطین بوجود آورد. سران کشورهای عربی نیز چندان واکنشی نشان ندادند، ولی در حال حاضر سران خائن این کشورها به طور آشکار می خواهند رژیم جعلی را به رسمیت بشناسند! ظرف 3 روز بیش از 20 جوان فلسطینی شهید و چندصد نفر زخمی شده ولی هیچ حرکتی از سوی دولت های عرب دیده نمی شود. چرا؟! از سران خائن و دوست این رژیم کودک کش هیچ انتظاری نیست ولی چرا مردم مسلمان این کشورها هیچ حرکتی نمی کنند!؟

عشقی

* آیا فروش بسته های 50 عددی سکه دامن زدن به دلال بازی در بازار طلا نیست؟! دولت با این روش می خواهد جلوی افزایش نرخ دلار را بگیرد؟!

گودرزی

* فضای مجازی رها شده در کشور به ویژه تلگرام باعث طلاق و فروپاشی بسیاری از خانواده های ایرانی شده چرا مسئولان امر برای سالم سازی این فضا کاری نمی کنند؟

97890915

* شیطان بزرگ فوج فوج عناصر گروهک تکفیری داعش را در افغانستان مستقر می کند تا بتواند شرق کشورمان را در فرصتی مناسب ناامن کنند. مسئولان امر هوشیار باشند.

69600936

* در دفاتر الکترونیک شهرداری جانبازان را برای صدور کارت طرح ترافیک تا می توانند می چرخانند. ارائه تسهیلات با این همه تحقیر جانباز چه ارزشی دارد؟ چرا بنیاد جانبازان از حقوق جانبازان و ایثارگران دفاع نمی کند؟

21310935

* گروه های موسیقی جاز با مجوز شهرداری از ابتدای صبح تا 21 شب در جلوی موزه کاخ سعدآباد و نیاوران ضمن دریافت کمک های مردمی، با نواختن موسیقی آسایش را از ساکنین محل گرفته اند.

68580919

* در 20 روستای قشم یک روستایی پیدا نکردیم که تحت پوشش بیمه روستایی باشد. جوانان این روستاها همه بیکارند و بعضا با ابزارهای اولیه صیادی می کنند. بنویسید مسئولان این جزیره چه کار دارند می کنند؟

58100913

* یکی از فرزندانم در کارخانه]...[تبریز کارگر است و جمعه ها و ایام تعطیلات رسمی باید سرکار باشد با این وصف اضافه کاری در کار نیست. آیا وزارت کار نظارت و کنترل دارد؟ بنویسید کارگران از ترس بیکار شدن تسلیم این شرایط تحمیلی شده اند ولی ناراحت هستند.

88860914

کیهان: نام کارخانه مورد نظر در دفتر روزنامه موجود است.

* در رودبار قصران برای تحویل سند زمین مبلغ بسیار زیادی دریافت می کنند. توضیح بدهند دلیل و هدف این همه فشار به مردم این منطقه چیست؟

80720912

*تا کی قرار است محصولات لبنی افزایش قیمت تدریجی داشته باشد؟ اگر بدین رویه پیش برود محصولات لبنی از سبد مصرف خانواده ها به کلی حذف می شود.

7191013

* یک فردی که حقوق مستمری زیر یک میلیون و پانصد هزار تومان دارد چگونه می تواند در مقابل افسار رها شده هزینه های زندگی دوام بیاورد، مسئولین باید به دنبال راه حل و انجام وظایف شان باشند.

0442024

* چاه های زیرزمینی مشهد دارای پروانه در بلوار توس مجازند تنها 5 ماه آب برداشت کنند. ولی به علت عدم نظارت سازمان آب مشهد، 7 ماه به طور غیر قانونی آب پاکیزه زیرزمینی را در جلوی چشم سازمان آب غارت می کنند!

یک هم وطن مشهدی