آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۶
ورزشی
۹

کدام تیم والیبال به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا معرفی می شود؟!

رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: هنوز مدیران تیم قهرمان لیگ برتر نامه کتبی انصراف شان از لیگ را به سازمان لیگ ارسال نکرده اند.

محمد حسین شفقی درباره تعیین نماینده ایران در رقابت های والیبال در جام باشگاه های آسیا پس از اعلام انصراف مسئولان تیم بانک سرمایه از تیمداری، گفت: متاسفانه هنوز مدیران این باشگاه انصرافشان را به صورت کتبی به سازمان لیگ والیبال ارسال نکرده اند. من اخیرا با سرپرست این تیم صحبت کرده ام که سریعا به سازمان لیگ نامه بزنند و تکلیف شان را معلوم کنند.

رئیس سازمان لیگ والیبال افزود: پس از اعلام انصراف کتبی تیم قهرمان لیگ برتر، هیئت رئیسه در جلسه ای در مورد نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا تصمیم می گیرد که یا تیم دوم لیگ برتر و یا تیم دیگری با توجه به نظر هیئت رئیسه اعزام شود.

شفقی در پایان اظهار کرد: باشگاه بانک سرمایه هر چه سریع تر باید نامه انصرافش را به ما بفرستد تا در هیئت رئیسه تصمیم گیری شود چرا که تنها تا پایان فروردین ماه زمان داریم تا نام تیم راه یافته به جام باشگاه های آسیا را معرفی کنیم.

انتشار این خبر در شرایطی است که انتظار می رود در صورت کناره گیری بانک سرمایه، تیم دوم لیگ برتر یعنی خاتم اردکان یزد به عنوان نماینده والیبال ایران به آسیا معرفی شود ولی گویا برخی تحرکات حکایت از آن دارد که شاید تیم جایگزین بانک سرمایه در لیگ به آسیا اعزام شود!