آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۶
ورزشی
۹

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اعلام کرد: خادم به فدراسیون کشتی برنمی گردد، برای فدراسیون سرپرست انتخاب کنند

پیشکسوت کشتی گفت: باید هر چه سریعتر سرپرست فدراسیون مشخص شود تا کارهای کشتی روی زمین نماند.

بیش از یک ماه از بلاتکلیفی فدراسیون کشتی با توجه به استعفای رسول خادم می گذرد. با اینکه هنوز هیچ پالس مثبتی از سوی رئیس مستعفی دریافت نشده، فرصت یک ماهه مجمع این فدراسیون هم رو به پایان است و قرار است دوشنبه هفته جاری دومین مجمع فوق العاده برگزار شود. با اینکه اهالی کشتی همگی به بازگشت رسول خادم امیدوار هستند و از وزارت ورزش یک ماه برای بازگرداندن رئیس فدراسیون فرصت گرفتند؛ مرد قدیمی کشتی ایران که در این سال ها نیز یار خادم در فدراسیون بوده، خیلی به بازگشت او امیدوار نیست. منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد درباره احتمال بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی گفت: رسول آدم محکمی است و فکر نمی کنم که دیگر برگردد. او چون عقلانی تصمیم می گیرد و صحبت هایش از روی احساسات نیست، معمولا روی تصمیمش می ماند. من هم دوست دارم که خادم به فدراسیون برگردد؛ اما بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد.

وی همچنین می افزاید: کسانی هستند که خیلی زود این جایگاه را قبول می کنند. مشکلات زیادی در فدراسیون هست و خادم بارها به آنها اشاره کرده است؛ اما این افرادی که من می گویم، همیشه آماده به خدمت هستند! بارها به خود من در طول این سال ها پیشنهاد ریاست فدراسیون شده؛ اما من گفتم کار من مربیگری است. آدم باید در حوزه تخصصی خودش کار کند و نمی تواند به هر جایی ورود کند. خیلی ها مثل من نیستند و هر سمتی را زود قبول می کنند؛ اگرچه خودشان هم می دانند از پس کار برنمی آیند. الان هم در فدراسیون کشتی چنین اتفاقی در حال رخ دادن است و بعد از خادم احتمالا افرادی روی کار می آیند که حرف تا عملشان فاصله زیادی دارد.

برزگر در پایان در پاسخ به این سوال که از نظر او وزارت ورزش در پایان مجمع روز دوشنبه باید برای فدراسیون سرپرست انتخاب کند، خاطرنشان می کند: بله، همینطور است. وزارت ورزش باید هر چه سریعتر تکلیف فدراسیون را مشخص کند. همان یک ماه قبل هم بی جهت گفتند دوباره به رسول خادم اصرار می کنیم و احتمالا آن دوستان از خادم شناخت نداشتند. باید هر چه سریعتر سرپرست فدراسیون مشخص شود تا کارهای کشتی روی زمین نماند.