آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۶
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی آلمان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا با دعوت از 18 ملی پوش از 21 فروردین آغاز می شود و تا 28 فروردین ماه در تهران ادامه خواهد داشت.تمرینات این مرحله با حضور سامان بلاغی، میلاد خردمند (فارس)، محمد محمدنژاد (قم)، محمد صحی، علیرضا کمالی فرد (تهران)، عادل طرفی، موسی غضیبی، فالح عیاشی (خوزستان)، علی کریمی، ایمان بک زاده (اصفهان)، امیررضا احمدی (ایلام)، حسن عبدی، سعید صدقی (خراسان رضوی)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، حکیم منصوری، وحید سعادت پور (مازندران)، علی اکبر ابراهیمی (یزد) و محسن بیگدلی (زنجان) برگزار می شود و ملی پوشان یاد شده از 20 فروردین ماه وارد محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

*روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند صبح دیروز با برگزاری ماده های مختلف آغاز شدکه در پایان رقابت های روز نخست در ماده 200 متر آزاد علیرضا یاوری با ثبت زمان 1:55/64 موفق شد ورودی B المپیک جوانان را کسب کند.علی فتحی دیگر نماینده شنای ایران در این مسابقات موفق شد در ماده 50 متر پشت با ثبت زمان 27:32 دومین ورودی B رقابت های المپیک جوانان را کسب کند و راهی فینال این ماده شود.

* مرحله اول مسابقات آزاد تیراندازی با حضور 190 ورزشکار در رشته تفنگ بادی روزهای 23 و 24 فروردین ماه برگزار می شود.این مرحله از رقابت ها با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور با هدف شناسایی استعدادها و حضور هرچه بیشتر ورزشکاران و آماده سازی قهرمانان کشورمان جهت حضور در رقابت های جاکارتا برگزار می شود.

* تیم ملی تنیس ایران در مرحله پلی آف مسابقات تنیس گروه دو آسیا برابر چین تایپه قرار گرفت که در روز نخست هر دو بازی خود را واگذار کرد. در بازی انفرادی اول امیروالامعدنچی (بدون رنکینگ جهانی) برابر جیسون جونگ (رنکینگ 157جهان) با نتیجه 2 برصفر (6-3 و 6-3) شکست خورد. شاهین خالدان (رنکینگ 1349 جهان) نیز بازی انفرادی دوم را با نتیجه 2 برصفر (6-4 و 6-3) به یانگ تسانگ (رنکینگ 250 جهان) واگذار کرد.چین تایپه در حال حاضر 2 برصفر از ایران جلو است و در صورتی که امروز بازی دوبل را هم ببرد برنده این دیدار می شود و ایران به گروه سه آسیا سقوط خواهد کرد.در صورتی که ایران برنده بازی دوبل باشد کار به نتیجه دو بازی انفرادی دیگر کشیده می شود.