آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۸۷
شهرستان ها
۵

رئیس اداره جنگل و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان: استقبال یک میلیون و 700 هزار مسافر از پارک های جنگلی استان سمنان

سمنان-خبرنگاررسالت:بهزاد گلابیان رئیس اداره جنگل و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از بازدید و اسکان موقت بالغ بر یک میلیون و 700 هزار مسافر نوروزی پارک های جنگلی این استان خبر داد.

وی ضمن اشاره به اجرای طرح آماده سازی پارک های جنگلی استان سمنان برای حضور مردم بیان کرد: بهسازی محوطه این پارک ها و مناسب سازی سرویس های بهداشتی آن و نیز مناسب سازی سکوها و آلاچیق های آن از جمله اقدامات انجام شده در این راستا با همکاری و هماهنگی شهرداری های شهرهای استان بود.

وی تصریح کرد: در استان سمنان که هم جواری با استان های خراسان رضوی، مازندران، گلستان و اصفهان را تجربه می کند، شمار زیادی از مسافران نوروزی برای استراحت پارک های جنگلی استان را انتخاب کردند.

رئیس اداره جنگل و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: میزان بازدید طبیعت دوستان در ایام نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

گلابیان عنوان کرد: استان سمنان دارای 15 پارک جنگلی است که همه ساله به دلیل جاذبه های فراوان، چشم انداز های بسیار زیبا، هم جواری با خراسان رضوی و استقبال زائران امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا (ع) این پارک ها هر ساله پذیرای طبیعت دوستان و مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است.