آرشیو سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۹
ورزش
۱۸

رقابت های لیگ دسته اول در اوج هیجان

رینگ خونین فوتبال

لیگ دسته اول فوتبال ایران به یکی از حساس ترین روزهای این فصل خود رسید؛ روزی که هر توپی در هر یک از بازی ها می تواند سرنوشت یکساله تیم ها را دستخوش تغییر کند.

فقط چهار هفته به پایان رقابت های لیگ دسته اول باقی مانده و هیجان در بالای جدول، جایی که دو تیم باید جواز صعود به لیگ برتر را بگیرند، در نقطه اوج قرار دارد. حساس ترین بازی امروز در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود. دیداری که کم از دربی ندارد. ملوان تقریبا شانسی برای صعود ندارد اما روابط غیرحسنه هواداران دو تیم شمالی، همه را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده است. خونه به خونه فعلا با 57 امتیاز تیم دوم جدول است و اگر می خواهد در این جایگاه باقی بماند حتما باید برنده این بازی خارج از خانه باشد.

جدی ترین تعقیب کننده های خونه به خونه دو تیم فجرسپاسی و نساجی مازندران هستند که به ترتیب با 55 و 54 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند. فجر در تبریز به مصاف تیم رده چهاردهمی شهرداری می رود و نساجی هم در مازندران میزبان تیم رده پانزدهمی ماشین سازی است. دو بازی نسبتا آسان که می تواند فجر و نساجی را همچنان در کورس رقابت نگه دارد. در دیگر بازی حساس امروز تیم صدرنشین و 60 امتیازی نفت مسجد سلیمان که فقط هفت امتیاز تا صعود به لیگ برتر فاصله دارد، در البرز مهمان تیم اکسین است. اکسین هم شانسی برای صعود ندارد اما می تواند هر تیمی را در خانه اش متوقف کند. جز یک بازی، همه بازی های امروز لیگ دسته اول ساعت 16 و 30 دقیقه برگزار می شود. دو تیم شهرداری ماهشهر و آلومینیوم اراک هم از ساعت 17 به مصاف هم می روند.

برنامه هفته 31
سه شنبه 21 فروردین

اکسین البرز - نفت مسجدسلیمان (ورزشگاه انقلاب البرز - داور: یاسر همرنگ)

ملوان - خونه به خونه (ورزشگاه تختی بندرانزلی - داور: پیام حیدری)

مس کرمان - بادران (ورزشگاه امام علی کرمان - داور: امید سعیدفر)

نساجی - ماشین سازی (ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر - داور: علیرضا فغانی)

مس رفسنجان - صبا (ورزشگاه شهدای رفسنجان - داور: علی احمدی)

شهرداری تبریز - فجرسپاسی (ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز - داور: کوپال ناظمی)

راه آهن - گل گهر سیرجان (ورزشگاه راه آهن تهران - داور: وحید کیهانی)

آینده سازان برق جدید شیراز - ایرانجوان بوشهر (ورزشگاه شهید دستغیب شیراز - داور: کمیل غلامی)

شهرداری ماهشهر - آلومینیوم اراک (ورزشگاه شهدای ماهشهر - داور: محمدرضا اکبریان)