آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۳
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

انتصاب هیات رسیدگی به تخلفات در نمایشگاه کتاب

با حکم محسن جوادی معاون وزیر و رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده به عنوان سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب شد. جوادی همچنین با صدور احکامی جداگانه یحیی دهقانی، سیدمحمود حسینی، محمود آموزگار، داود موسایی، مهدی سهل آبادی، علی فریدونی، محمدجواد مرادی نیا، هومان حسن پور، محسن عموشاهی، امیرمسعود شهرام نیا و لادن حیدری را نیز به عنوان «اعضای هیات رسیدگی به تخلفات سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» منصوب کرد.

بازگشت دوباره «هوای تازه»

سری جدید برنامه تلویزیونی «هوای تازه» با موضوعات زیست محیطی و راهکارهای مردمی برای حل این مشکلات دوباره به روی آنتن شبکه افق می رود.سری جدید این برنامه با تهیه کنندگی علی وفایی زاده، سه شنبه ها 20:30 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت های 8 و 13:30 روز بعد روی آنتن می رود.

فراخوان اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران

فراخوان دومین دوره اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران منتشر شد.در این فراخوان از همه عکاسان حرفه ای دعوت شده به منظور مشارکت در این رویداد صنفی - فرهنگی، آثار خود را منطبق با شرایط اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88328422 تماس بگیرند.

چوب حراج نویسنده یمنی به کتاب هایش

«محمد القاعود»، نویسنده مطرح یمنی پس از اینکه در دوسال اخیر نتوانسته به سبب تجاوز ائتلاف عربستان سعودی و چندین کشور عربی به یمن هیچ درآمدی داشته باشد، کتابخانه شخصی خود را با 8 هزار جلد کتاب برای به دست آوردن پول کافی برای اجاره خانه و تهیه غذا برای خانواده اش به حراج گذاشت.

اکران فیلم «اسپایک لی» در سالگرد خشونت های نژادی

«مرد سیاه کوکلوس کلان» جدیدترین فیلم اسپایک لی که با حضور جوردن پیلی کارگردان «برو بیرون» به عنوان یکی از تهیه کنندگان ساخته شده از 10 آگوست در امریکا اکران می شود.این زمان مصادف با نخستین سالگرد خشونت های نژادی در شارلوتزویل امریکاست.