آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۹
شهرستان ها
۷

معاون شهردار اهواز: برخی افراد به عمد محل زباله های اهواز را آتش می زنند

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با انتقاد از آتش سوزی های عمدی محل انباشت زباله های اهواز گفت: برخی افراد با هدف سودجوئی اقدام به این کار می کنند.

اهواز- خبرنگارکیهان: علی رضا عالی پور با بیان این مطلب اظهار داشت: افرادی که به صورت عمدی اقدام به آتش زدن محل انباشت و بازیافت پسماند اهواز می کنند مقاصد و اهداف مختلفی را به دنبال دارند.

به گفته وی این افراد برای فعال کردن ماشین آلاتشان در این محل و اخذ قرارداد با شهرداری اقدام به آتش سوزی های عمدی محل انباشت زباله های اهواز می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز همچنین عنوان کرد: برخی نیز به قصد تسویه حساب با شهرداری دست به این کار می زنند.

عالی پور گفت: شهرداری اهواز نیز طی چند سال گذشته تلاش کرده با همین افراد قرارداد ببندد این در حالی است که این افراد به این قراردادها هم اکتفا نمی کنند و برای شهرداری هزینه ساز هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات این نوع آتش سوزی در محل انباشت زباله و پسماند گفت: آتش سوزی های این محل می تواند برای پرواز هواپیماها اختلال ایجاد کند چون این محل در مسیر فرودگاه اهواز است.

به گزارش کیهان اخیرا محل انباشت و بازیافت پسماند صفیره اهواز به دست افراد ناشناسی به آتش کشیده شد که موجب آتش سوزی گسترده در این منطقه شد و خاموش کردن این آتش سوزی چهار ساعت به طول انجامید. محل انباشت و بازیافت پسماند صفیره اهواز تنها محل مصوب محیط زیست است که در شرق اهواز در جاده ماهشهر و رامهرمز در بخش غیزانیه واقع شده است و بیش از 200 هکتار وسعت دارد.