آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۹۰
ورزش
۱۱

گوناگون

عالیشاه در راه بازگشت

رئیس تربیت بدنی ارتش درباره وضعیت امید عالیشاه برای بازگشت به تیم پرسپولیس گفت: عالیشاه چون درحال حاضر دوره خدمت سربازی اش در تیم تراکتورسازی به پایان رسیده هیچ مشکلی برای بازگشت به تیم پرسپولیس ندارد. فولادی اظهار کرد: درحال حاضر مشکل خاصی برای خروج هیچ یک از بازیکنان سرباز از کشور وجود ندارد.

مربیگری گودرزی در هلند

بابک گودرزی ازمربیان جوان و آینده دار کاراته ایران به عنوان مربی تیم ملی کاراته هلند انتخاب شد.کاراته ایران که ازقطب های آسیا وجهان است، مربیان متعددی در کادر فنی کشورهای مختلف از جمله امارات، هنگ کنگ، هند، ماکائو وچند کشوردیگردارد.

لطفی قهرمان جهان شد

روزنخست ازدوازدهمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان با کسب یک نشان طلا و یک برنز برای نمایندگان کشورمان یعنی حسین لطفی و مبینا کولیوند به پایان رسید.

استقلال به کویت می رود

استقلال 23 فروردین راهی کویت می شود تا بیست و هفتم همین ماه در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود.

حیدری به بازی نمی رسد

بعد از وریا غفوری، خسرو حیدری هم به دیدار با گسترش فولاد تبریز نمی رسد.این بازیکن از ناحیه کشاله احساس درد می کند و به همین علت نتوانست آبی پوشان را در سفر به تبریز همراهی کند.

تبریک پادشاه به رونالدو

پادشاه اسپانیا به خاطر گل تماشایی رونالدو به او تبریک گفت. گل زیبای رونالدو دربازی مقابل یوونتوس درمرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حتی پادشاه اسپانیا را مجذوب خود کرد.

بارسلونا در راه رکوردشکنی

سلطه تیم فوتبال بارسلونا که از سال 2009 و با گواردیولا آغاز شده، ادامه داشته و این تیم در راه رسیدن به هفتمین قهرمانی در10 سال اخیر قرار دارد.

سفر سکاندار فوتبال به دبی

رئیس فدراسیون فوتبال برای فراهم سازی مقدمات حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا به امارات سفر کرد. مهدی تاج با حضور در محل باشگاه ایرانیان دردبی، ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مرکز، مذاکراتی را جهت برپایی اردوی تیم ملی پیش از برگزاری جام ملت های آسیا در باشگاه ایرانیان انجام داد.جام ملت های آسیا 2019، به میزبانی امارات و با حضور 24 تیم آغاز خواهد شد.