آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۰
ورزش
۱۸

سیدجلال پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن تیم: بهترین بازیکن فصل «پرسپولیس» بود

سیدجلال حسینی در نظرسنجی برنامه 90 عنوان بهترین بازیکن فصل پرسپولیس را مال خود کرد.

کاپیتان قرمزها امسال در اوایل فصل بیشتر نیمکت نشین بود و بازی های زیادی را از دست داد. با این حال او توانست علی علیپور بهترین مهاجم فصل را که نقش پررنگی در قهرمانی قرمزها داشت در نظرسنجی شکست دهد و عنوان بهترین بازیکن را از نظر هواداران به دست بیاورد.

وقتی از سیدجلال در این باره سوال می کنیم، می گوید: «باید از هواداران به خاطر لطفی که همیشه به من دارند تشکر کنم ولی به نظرم این بی انصافی است که بگوییم یک نفر بهترین بازیکن پرسپولیس بوده است. به نظر من بهترین بازیکن فصل «پرسپولیس» بود. همه بازیکنان، هواداران، کادر فنی، مسئولان باشگاه و مسئولان تیم سنگ تمام گذاشتند و باعث شدند برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شویم. به نظرم نباید موفقیت ها را به پای یک نفر نوشت. همه در این موفقیت نقش داشتند.»

او در پاسخ به این که فصل جاری برایت چطور بود، توضیح می دهد: «شروع خوبی نداشتم چون به دلیل مصدومیت بازی های نسبتا زیادی را از دست دادم و این مساله ابتدای فصل روی کارم اثر گذاشت ولی بعد از بازگشت با تلاش فراوان و همین طور حمایت کادر فنی، بازیکنان و هواداران توانستم دوباره به چیزهایی که می خواستم برسم و از این بابت خدا را شکرگزارم.»